Gå till innehåll

Ljus rsm


Liljegren87

Rekommenderade inlägg

Personligen hade jag inte köpt det, får inte fram nån info om vilka typer av LED´s det är... men dom levererar från Kina så det kan vara vad fan som helst med andra ord och då menar jag att risken för dålig kvalite är överhängande. Har tyvärr dålig erfarenhet av LED´s från Kina när det gäller dess hållbarhet, förutom mina Maxspect LED´s då... som är tillverkade i Kina men under lite mer kontrollerade former och håller dessutom men som sagt då kostar det

Men det kanske finns någon annan här som vet vilka typ av ramp det är...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo tyckte den verkade mkt vettig för priset men som ni säger vem vet vad man köper. Men jag antar att det borde vara bättre än original ljuset som jag har nu. Sen borde det ju vara rätt optimalt om man har dom flesta färgerna. Men tanken är ju att beställa om nån månad så har ju tid att titta runt men just nu lutar det åt att prova denna. Funderade på watten det ska väll räcka åt ett 130l eller ska man kolla på modell större?. Tack för svaren.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Läser du längre ner i annonsen så står det ju att det är Bridgelux led. Då borde det vara ok. Om det verkligen är det är en annan femma, i såfall verkar den väldigt prisvärd.

Ah såg det nu, fick inte hela sidan uppladdad sist hehe;) Är det Bridgelux så är det som sagt ok för det priset... sen är bara frågan om den passar i locket med kylning och annat men som sagt problem är till för att lösas:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...