Gå till innehåll

Någon som reser snart till USA ?


niki68

Rekommenderade inlägg

Ingen risk att man står där i tullen och försöker förklara hur i hela världen det kommer sig att.. -jo jag skulle.. -..en kille på saltwaterguiden skulle... -jag har ingen aning... -det är heeeeelt säkert. Jag trodde det var till fiskarna : )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har användt http://www.myus.com/ ett antal gånger. Om du har ett american express behöver du inte betala någon årsavgift och får automatiskt uppgraderat till premium tjänsten för vanliga priset.

Reuben har skickat pm.

Har fått den meddelande från myus.

You will need to register with us online in order to obtain a shipito address. We will take a picture for you to see once your package arrives. You will be charged for everything upon mailout of your package

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan hjälpa mig vilken ska jag välja !

Paketet kommer skickas från butik till de allt är packad i kartong.

Individual Packages eller

NEW Virtual Mailbox

https://www.inccontact.com/client/shipito_signup.php?id_language=eng

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

om du bara ska skeppa ett paket är det väl helt meningslöst att skaffa abbonemang? Men om du planerar på att skeppa mycket saker från usa framöver blir väl abbonemang bäst...

Men $8.50 Deposit måste jag betala annars jag får inte något adress från de att skicka min paket .

Jag hittar inte vart ska registera mig .

Individual Packages

($8.50 Deposit)

  • Basic Service
  • Mailout fee $8.50 + postage
  • Free storage for 90 days
  • Consolidation not possible
  • Only one package at a time

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen risk att man står där i tullen och försöker förklara hur i hela världen det kommer sig att.. -jo jag skulle.. -..en kille på saltwaterguiden skulle... -jag har ingen aning... -det är heeeeelt säkert. Jag trodde det var till fiskarna : )

Sent from my iPhone using Tapatalk

:smiley3:

hehe! Ja det är sånt där man önskar om man åker till staterna!Lite pulver av någon form kanske?det vore ju pricken över I.et!:smiley24:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...