Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Lite attityd har den, men inte så farligt, min är dock ganska liten än.

Han låter det mesta vara i fred. En riktig snygging, när den är i fullprakt.

Köp den gärna, men kolla så att den har gått i karantän.post-7234-1446892889617_thumb.jpg

Lycka till Magnus

Postat

Problemet är ju att den blir så stor och är aktiv. 45 cm verkar inte vara ovanligt, det brukar ju rekommenderas ett akvarie som är 4 ggr så stort som trådägarens. Jag skulle nog vilja ha ett 2 meters kar till den iaf.

I övrigt verkar det vara en kanonfisk, fin är den med.

Postat

det är kungen i min burk......visst skall man alltid ha större burk enligt alla rekomendationer när man dyker och ser alla fiskar irl......så kan man lika gärna vattenfylla huset :-)

i mitt kar är den grymt trevlig och fredlig fisk..

Postat
det är kungen i min burk......visst skall man alltid ha större burk enligt alla rekomendationer när man dyker och ser alla fiskar irl......så kan man lika gärna vattenfylla huset :-)

i mitt kar är den grymt trevlig och fredlig fisk..

Det kommer ett betydligt större kar förhoppningsvis under vintern 2013-1014

Kommer förhoppningsvis få plats med ett kar mellan 1200-1400 l + sump! Inbyggt i vägg med eget apparatrum!

Postat

Går i butiken nu, vet docjk ej när jag tar hem den! Men den kommer att få gå i karantän her med för att få den att anpassa sig både till vatten och foder!

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...