Yodelking Postat 28 mars 2013 Postat 28 mars 2013 Denna gången är det bilden "Montipora" som fått flest röster (37%).Vinnare och fotograf är Ingemar Svensson (SG-användarnamn: Wiking)Stort grattis, Ingemar!Som vanligt lägger vi också ut lite teknisk information om bilden:Beskrivning av fotot: Flakväxande Montipora.Kamera: Canon 7DObjektiv: Tamron 90mm macroBländare: F/11Slutartid: 1/125 sekISO: 1000Har blixt använts: NejÄr bilden efterbehandlad i något bildredigeringsprogram: Beskuren och uppskärpt i Photoshop Elements.Länk till omröstningen: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?53633-M%E5nadens-bild-Omr%F6stning-mars-2013 Citera
alexochingencarina Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Borde man inte få se resultaten i omröstningen nu när den är avslutad?Grattis Ingemar! Citera
Laggeman Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 Borde man inte få se resultaten i omröstningen nu när den är avslutad?Grattis Ingemar!Detta efterlyser även jag som är nyfiken på resultatet. Grattis Ingemar! Citera
alexochingencarina Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Borde man inte få se resultaten i omröstningen nu när den är avslutad?Grattis Ingemar!Bump Citera
Yodelking Postat 9 april 2013 Författare Postat 9 april 2013 Borde man inte få se resultaten i omröstningen nu när den är avslutad?Sorry för sent svar... har varit lite mycket den senaste veckan. Jag kollar om det är tekniskt möjligt att göra så att det visas efter omröstningen är klar.Annars kan jag kopiera resultatet och klistra in i denna tråden. Citera
Yodelking Postat 14 april 2013 Författare Postat 14 april 2013 Här är resultatet av omröstningen: Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.