Freddi Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Fråga 1. Jag hade lagt upp lite sidor jag prenumererade på och vill följa, men alla de jag lagt upp är borta???!!!Fler än jag som har fått det så????Fråga 2. Om man lägger upp ett ämne om en ny länk och får till svar att den är upplagd och man missat det.Tänkte svar på det svaret man fick och tacka för länken dit, men då är ämnet låst!!!! Varför det??? Citera
stigigemla Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 1. Det kan kanske vara så att det inte är skrivet i trådarna på ett tag och det finns en tidsgräns på prenumerationerna.Jag skulle PM:a en moderator och fråga.2. Det låter som en bugg av något slag. Samma svar. Citera
Yodelking Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 Freddi,#1 PM:a gärna vilken tråd det gäller så ska vi undersöka#2 Har inget svar på varför tråden råkat bli låst, det finns ingen bra anledning till det. Jag har öppnat den igen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.