Gå till innehåll

fågel...


xedar

Rekommenderade inlägg

Hejsan när jag satt och titta på tanken så såg jag att vatten ytan i ytavringings kammaren vart ovanligt hög jag går längre fram för att titta in i kammaren och ser då en j*vla fågel ligga i kammaren, han har aså flyggit in i lägenheten under natten antar jag sen blev han väll törstig och på nått sätt trillat i?

han va så klart tvär död.

så jag får väll köra igång UV-C och kol.

Mvh Mikael

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var det värsta jag hört so far!!! Vad attans kan en sådan dra med sig i sjukdoms väg tro? Tur att du såg den i tid!

Själv har bara en damsell hoppat över i ytavrinningsfakcket, så jag har planer på sätta ett nät över facket... men ett fjäderfjä???

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hehe ja det är det sjukaste., man kan ju inte bygga det fågel säkert =)

tror inte det är så farligt för vattnet för han låg inte i så länge, men ska köra UV ett tag.

Mmm tänke ta kort men det såg inte så trvligt ut pga han va ganska stor och såg inte spec road ut...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Synnd att den han dö annars hade du ju kunnat fragga lite av den! Typ limmat lite fjädrar på några stenar och kanske fått en liten koltrastkolloni!

Näe skämt och sido det har är nog en av de knasigaste saker jag hört på länge inom denna underbara akvarievärld!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...