Gå till innehåll

Marsa alam-April 2013


fraggen

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag och sonen tog en sista minuten till marsa alam för någon vecka sedan..Tog såklart några bilder. Kameran en Panasonic lx7 och en Dicapac undervattenspåse..Såklart är ett riktigt Undervattenshus att föredra,men vi fick iallafall hyffsade bilder. Här är vi på snorkeluflykt med colona divers i Shaab Marsa alam.post-5805-14468929211439_thumb.jpg

post-5805-14468929210611_thumb.jpg

post-5805-14468929210839_thumb.jpg

post-5805-14468929211005_thumb.jpg

post-5805-14468929211193_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja,de bjässarna vi såg är totalt orädda och ointresserade av människor. Mitt enda probblem var att jag stundom var väl nära reven,det är lätt att hamna snett och riva sig på de vassa korallerna spec,när man är ny i vågsvallet och en smula ovan.Men,men man lär sig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ha,ha. Jo du dugongen/Sjökon den hade man gärna velat fått syn på..Men tyvärr..En valhaj hade inte varit helt fel det heller! Eller mer småfisk! Det var ju ganska tunnt med småfirrar..Såg EN anemon med två större clownfiskar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

okej

va det dåligt med småfisk...vart i sharm och hurugada iår och det fanns massor av småfisk

är så kul att närma sig en clown med ungar när dom stiger rätt upp från sitt bo

ilska som bara den så kul att bli utmanad av något som är 10 cm långt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...