osby0479 Postat 25 oktober 2013 Dela Postat 25 oktober 2013 Hade Anders fått in mycket? Vet du om där va fler porslinskrabbor? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 oktober 2013 Dela Postat 25 oktober 2013 Hade Anders fått in mycket? Vet du om där va fler porslinskrabbor?Ring honom för att vara säker , men jag tyckte han nämde att det skulle finnas med.. Inget var uppackat ur påsarna när jag var där.. Men gott om påsar överallt..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
osby0479 Postat 25 oktober 2013 Dela Postat 25 oktober 2013 Bara hoppas på det bästa då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 27 oktober 2013 Författare Dela Postat 27 oktober 2013 Jo han fick några stycken. Plus lite annat smått o gott Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Hej Atlas.Hur gick det att komma hem inatt???Klarade sig fraggarna?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Resan från Växjö va väldigt seg..Fick inte låna luft från Okq8 macken, för den lånar dom inte ut på kvällen så sent.. Inte äns om man har punktering haha.Fick iaf luft från Statoil,sen va det bara o gasa några mil.. Fraggarna har klarat sej väldigt bra vad jag kan se.. Själv är jag väldigt sliten Stort tack till dej Larry för att du ställde upp med din bil så vi kunde fortsätta resan.Hoppas allt gått bra med dina fraggar också.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 En nya Acan till min samling Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 En nya Acan till min samling [ATTACH=CONFIG]105108[/ATTACH]Härmis Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Jaså det va du som köpte den andra halvan Men då vet jag ju vart den är iaf hahaAnders kom inte ihåg om det va du som köpte den..Men den är riktigt köttig o fin..O trevliga färger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Vill ju bara köpa smöret.. Det andra får vara kvar..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Lite nytt som jag har placerat i karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fotte Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Snyggt som attan! Nu ska det bara växa till sig med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Avis... Mycket fint i det karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Tackar o bugar.. Ja det börjar ta sej nu.. Som sagt. Nu ska det bara växa till sej också.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas N Postat 28 oktober 2013 Dela Postat 28 oktober 2013 Hur mår anemonen? Hitta du en lämplig plats för den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 28 oktober 2013 Författare Dela Postat 28 oktober 2013 Hur mår anemonen? Hitta du en lämplig plats för den?Anemonen mår kanon. Den är just nu i fraggkaret. Säger samma som Larry. Allt har klarat sej helt kanon..Trevligt att träffas AndreasEDIT: Du kan se den på bild i min tråd på mitt fraggkar.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 2 november 2013 Författare Dela Postat 2 november 2013 Inte mycket nytt att komma med. Allt ser bra ut. Ska klistra in lite mer koraller nästa frivecka. Slänger in lite bilder för dom som vill se. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 2 november 2013 Dela Postat 2 november 2013 Tummen upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 2 november 2013 Dela Postat 2 november 2013 Nice Atlas:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 2 november 2013 Dela Postat 2 november 2013 Väldigt snyggt!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 november 2013 Dela Postat 2 november 2013 Snyggt Niklas , är sista bilden bara UV ? Ser coolt ut iaf!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 2 november 2013 Författare Dela Postat 2 november 2013 Snyggt Niklas , är sista bilden bara UV ? Ser coolt ut iaf!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHelt rätt Manne.. Svårt o ta bild på det men korallerna lyser som fanken Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 november 2013 Dela Postat 2 november 2013 Helt rätt Manne.. Svårt o ta bild på det men korallerna lyser som fanken Med mörkt i rummet o uvet på ännu lägre effekt så hänger korallerna i luften.. Ser riktigt coolt ut då.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fotte Postat 2 november 2013 Dela Postat 2 november 2013 ruggigt snyggt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 17 november 2013 Författare Dela Postat 17 november 2013 Har slängt ut alla Lobophytum på gräsmattan. Stora som små. Behöll stenen med knapparna och skivorna och satte ditt lite fina fraggar istället.. Så nu är det bara o vänta på att dom ska bli stora o fina Slänger med lite bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.