Gå till innehåll

Atlas 720L med 130L sump


Atlas

Rekommenderade inlägg

  • Svar 362
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tack grabbar för titten.. Ni glömde ju kakorna. Vem ska nu äta upp allt det..;) Det va riktigt kul att ni kom. Och roligt att ni gillade mitt kar.

Har rivit halva revet nu som jag sa och smalnat av ytterkanterna så det bli mer plats.. Är rätt nöjd.

Tar gärna en träff hos dej sen Micke.. Hoppas det går bra med fraggen..

Manne mumsade ju kakor som bara den! Åt han inte upp alla??

Då får vi kika på ombyggnad nästa gång vi har träff hos dig ;) Oo ja jag lovar äta mer kaka då ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Manne mumsade ju kakor som bara den! Åt han inte upp alla??

Då får vi kika på ombyggnad nästa gång vi har träff hos dig ;) Oo ja jag lovar äta mer kaka då ;)

Som bara den.. Det ska jag komma ihåg när nästa "fragg" ska flytta från mitt kar..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det va lika bra att riva ner det med en gång.. Den vitbröstade fick nog frikort under tiden.. Han fick gå i fred.. Jag är av samma åsikt om lite småträffar Manne..

Va fasen.. Fick inte du din inbjudan Impajimpa.. ??? Måste ha kommit bort ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det va lika bra att riva ner det med en gång.. Den vitbröstade fick nog frikort under tiden.. Han fick gå i fred.. Jag är av samma åsikt om lite småträffar Manne..

Va fasen.. Fick inte du din inbjudan Impajimpa.. ??? Måste ha kommit bort ;)

Hur blev det med kirurgerna nu efter mecket då ?? , den vita har en svår sits för att överleva om den inte får komma ut..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den vita har gjort lite rundor utan att få några större utfall. Kan nog vara att jag byggt om lite.. Vi får se under morgondagen hur det utväxlas.. Har haft fullt upp då det kom en kille o köpte 12 akvarium inklusive mitt andra 720L..

Så resten ska tömmas imorgon bitte.. Skönt att bli av med det mesta..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den vita har gjort lite rundor utan att få några större utfall. Kan nog vara att jag byggt om lite.. Vi får se under morgondagen hur det utväxlas.. Har haft fullt upp då det kom en kille o köpte 12 akvarium inklusive mitt andra 720L..

Så resten ska tömmas imorgon bitte.. Skönt att bli av med det mesta..

Vore ju kul om båda kunde samsas, men ser det som svårt då två stora egon ska få plats i baljan..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Har varit inne i Kristianstad idag efter ett litet tips från Mannes tråd att det skulle komma en sändning. Så det blev 4 påsar med hem. Dock inget märkvärdigt.

1 Acan , 1 Porslinskrabba , 1 Mandarin hona och 1 Ricordea Florida blå. Bilder kommer senare..

I övrigt så rullar karet på bra. Min vitbröstade är spårlöst försvunnen. Antar att den hoppat över och blivit kattmat då Achillesen inte accepterat den något vidare..

Ska förberada för ett större antal fraggar på söndag och även dra igång mitt fraggkar med skummare och ledbelysning..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kul att du hitta lite till dig med.. Min "budget" sprack direkt vid första påsen ;) , faktiskt min dyraste firre genom tiderna..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja den firren känns i lädret när man ska betala.. Men jag ångrar inte min en sekund.. Mycket vacker och pigg o glad fisk i karet..

Ja lite godis fick det ju bli..Kan ju inte låta bli.. Är riktigt nöjd med min acan idag.. Riktigt fin i ledljuset.

Vi får väl börja planera in nästa kakmöte med Micke.. Får ju invita Impajimpa också ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja den firren känns i lädret när man ska betala.. Men jag ångrar inte min en sekund.. Mycket vacker och pigg o glad fisk i karet..

Ja lite godis fick det ju bli..Kan ju inte låta bli.. Är riktigt nöjd med min acan idag.. Riktigt fin i ledljuset.

Vi får väl börja planera in nästa kakmöte med Micke.. Får ju invita Impajimpa också ;)

Ska vi vara fler o dela på kakorna ? Asså hur tänker du nu ? ;)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...