Freddess Postat 12 maj 2013 Dela Postat 12 maj 2013 Min ermit har suttit på sniskan ett tag nu. Vad jag vet så behöver de ingen hjälp att vända sig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Aquario Postat 12 maj 2013 Dela Postat 12 maj 2013 Om det är lös sand under så får de ju inget feste och behöver en knuff för att vända sig till rätta igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddess Postat 12 maj 2013 Författare Dela Postat 12 maj 2013 Nja, den sitter på en sten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 12 maj 2013 Dela Postat 12 maj 2013 Jag har aldrig varit med om en eremit som inte kunnat vända sig själv, de har inte alls samma problem som snäckor. I värsta fall kan de tom. krypa ut ur skalet för att rätta till sig. Eremiten låter inte så pigg men ge den ett tag, den kan nog repa sig. En del av mina eremiter har varit slöa ett tag för att göra comeback sedan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Inboxen Postat 16 maj 2013 Dela Postat 16 maj 2013 Den kommer att vända sig själv. Mina ligger upp och ner titt som tätt men lyckas alltid vända sig. Ibland ömsar de ju "skinn" och kan då ligga länge på samma ställe men knappast upp och ner. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 16 maj 2013 Dela Postat 16 maj 2013 Mina brukar kliva ur skalet och sedan flytta skalet och vipps inne och på rätt köl Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.