Saltabiten Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Tänkte kolla om det är fler än jag som har problem med att radbryta med enter-knappen när man skriver inlägg? Finns det något smidigt sätt att fixa detta? // Viktor Citera
Saltabiten Postat 19 maj 2013 Författare Postat 19 maj 2013 Bytte nyligen dator och sitter nu med Windows 8, funderar på om det kan vara problemet? Hade inga problem tidigare. // Viktor Citera
alexochingencarina Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Jag har samma problem med mw 8. Men det funkar på ff, chrome och iphone. Riktigt iriterande att det inte funkar med explorer! Citera
Saltabiten Postat 19 maj 2013 Författare Postat 19 maj 2013 Då får man kanske växla till FF. Explorer funkar inte till mina Radion-armaturer heller. FF är mer saltvänligt med andra ord. // Viktor Citera
Saltabiten Postat 19 maj 2013 Författare Postat 19 maj 2013 Så, nu funkardetsom det ska.Tack ska ni ha för hjälpen.// Viktor Citera
Garion Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Annars kan man (om man har explorer 10 och detta problem) klicka på ikonen A/A längst till vänster i menyraden.Då byter man till "källkodsläge" vad det nu betyder...Men det fungerar iallafall. Jag upptäcker ofta att det händer när jag försöker trycka enter efter att ha skrivit en rad. Har ju glömt.Men då klickar jag bara i "källkodsläge" så löser det sig.Jag har inte sett någon skillnad på inläggen heller./Håkan Citera
Fiffe Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Använd kompabilitetsläget i IE så funkar det.Eller skäll på webadmin så han uppdaterar editorn till en nyare version nångång Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2 Citera
alexochingencarina Postat 19 maj 2013 Postat 19 maj 2013 Men det ska väll funka med vilken wl. Det är ju pinsamt! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.