Zigmund Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Riktigt snyggt bygge ! Men dags att dra igång nu , riktigt nyfiken hur detta blir då dina andra kar varit riktigt imponerande ! Citera
Edward Postat 13 augusti 2013 Författare Postat 13 augusti 2013 Riktigt snyggt bygge ! Men dags att dra igång nu , riktigt nyfiken hur detta blir då dina andra kar varit riktigt imponerande !Tack! jag håller verkligen med, det kliar i fingrarna nu minst sagt Citera
Guest Postat 13 augusti 2013 Postat 13 augusti 2013 Ser väldigt bra ut. Vet inte om jag missat så frågar vad är det för art du funderat på ? Jag har nämligen en dröse Hippocampus zosterae hur trevliga som helst dock har jag dom ej hemma just nu pga platsbrist. Citera
Edward Postat 13 augusti 2013 Författare Postat 13 augusti 2013 Ser väldigt bra ut. Vet inte om jag missat så frågar vad är det för art du funderat på ? Jag har nämligen en dröse Hippocampus zosterae hur trevliga som helst dock har jag dom ej hemma just nu pga platsbrist.hmm, för min del är det nog mest Reidi och Kuda samt andra större arter som är av intresse tyvärr. Citera
Guest Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Fasen vad roligt. Sjöhästar är ju topp of the line tycker jag iaf. Dom har något som tilltalar mig. Har du någon som kan ta hem hästar? Min lokala handlare tar inte in hästar längre vilket är surt. När jag har preparerat frugan tillräckligt så ska jag ha hem mina + köpa andra hästar är planen. Hoppas hon ej läser min plan nu Sorry för lite kapning Citera
Edward Postat 14 augusti 2013 Författare Postat 14 augusti 2013 Jodå vet om några stycken som kan fixa sjöhästar åt mig, har haft sjöhästar tidigare. Men min lokala handlare tvekar jag på att han kan fixa fram så det blir nog en tripp till någon utav kusterna Citera
ballsam Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Ojojoj. Missat den här tråden. Ser mycket lovande ut. Föredömligt bygge. Ska bli kul att följa /Samuel Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ballsam Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Ser väldigt bra ut. Vet inte om jag missat så frågar vad är det för art du funderat på ? Jag har nämligen en dröse Hippocampus zosterae hur trevliga som helst dock har jag dom ej hemma just nu pga platsbrist.Ursäkta att jag knycker tråden Edward, men, Picko1, varför i hela världen har du inte nån tråd om dina H. Zoastre (eller har jag missat den helt)? Hade varit kul att läsa. /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Guest Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 ium att jag ej har karet hemma så har jag valt att avstå. Citera
Guest Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Det är samma med min handlare "dom är grossister" Antar att det har att göra med att så många arter kräver intyg mm Citera
patchi Postat 29 augusti 2013 Postat 29 augusti 2013 Snyggt det ser ut att bli vill se det i verkligheten sen Citera
Edward Postat 30 augusti 2013 Författare Postat 30 augusti 2013 Snyggt det ser ut att bli vill se det i verkligheten sen Tack, du är så välkommen när det finns något i burken att titta på Citera
patchi Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 det ser jag fram emot sjöhästar verkar väldigt intressanta Citera
Edward Postat 8 september 2013 Författare Postat 8 september 2013 Dags för en ny uppdatering, burken är äntligen i drift! efter en hel helg med slit så står det och rullar på med ca 10 kilo LS samt mina revpelare. Nu är det bara att vänta tills man kan fylla upp med trevliga djur Citera
turboadde Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 Snyggt Jesper. Kul att du är igång nu. Riktigt intressant kar det här och måste nog ses i verkligheten när det kommit igång ordentligt ./Andreas Citera
Edward Postat 8 september 2013 Författare Postat 8 september 2013 Snyggt Jesper. Kul att du är igång nu. Riktigt intressant kar det här och måste nog ses i verkligheten när det kommit igång ordentligt ./AndreasTackar, japp det känns skönt att vara på banan igen, du är välkommen när du har vägarna förbi Citera
ikola Postat 8 september 2013 Postat 8 september 2013 Gött JesperNu är du på G igen.Du har ju varit utan saltet länge nu.Det ska bli roligt att se när hästarna kommer i. Citera
Edward Postat 8 september 2013 Författare Postat 8 september 2013 Yes! det ska verkligen bli kul, men det dröjer väl någon månad innan det blir några hästar kan jag tänka mig. Citera
Edward Postat 9 september 2013 Författare Postat 9 september 2013 skynda långsamtHah jadå, jag har ju inte haft speciellt bråttom med detta projekt hittills Snyggt Jesper!Tack Jimmy! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.