Gå till innehåll

Nån som ska till deep ocean?


dainese

Rekommenderade inlägg

Hej.

En lite fundering om lite hjälp här från sidan.

Någon som ska till affären deep ocean i Danmark ?

Det är så att jag har lagt en beställning hos honom för ca 4 månader sen, saker för ca 3700 kr

I början svarade han på mail och allt när jag frågade nått men nu får jag inget svar ifrån han.

Krukset är att jag har ca 50 mil till Malmö och sedan över till Danmark, så det är inte det första jag sätter mej och åker dit.

Därför tänkte jag om det finns någon vänlig själ här som ska dit, och kan höra om han har blåst mej eller om han tänker skicka den ordern, eller kanske tillochmed ta med sej sakerna och skicka dom från sverige, jag betalar allt.

Tänkte ge han en chans innan jag lämnar in en polisanmälan.

Tack på förhand

Magnus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska jag inte vara sån, men skrev det i en annan tråd rörande den här handlaren, men har du prövat att ringa honom? Han har haft problem med sin mail har han hävdat i vart fall.

Hoppas det löser sig och du slipper göra en polisanmälan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gif Så, nu har jag rensat bort en massa onödigt trams från denna tråden och låser upp tråden igen. Håll er nu till ämnet och inte en massa trams!

Ändrat av Yodelking
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moby har sagt i någon tråd att han haft problem med sina mail. Hans websida har ju även varit hackad nyligen, så det kan ju bero på det...

Jag förslår att du startar en tråd här, så ökar chansen att Moby ser din tråd:

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?299-Diskutera-med-Deep-Ocean

Skriv på engelska.

Moby är väl troligtvis i Holland just nu och hämtar en ny sändning, och sen brukar han ha ganska fullt upp 1-2 veckor, men han brukar svara när man frågar något.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad moby har för mail men jag vet att danskarna har problem med telenor mailen i alla fall. Så sannolikheten är nog ganska stor att han har problem med mailen.

Men du skulle frågat om han kunde ta med den på sin tur upp till göteborg till någon snäll person så hade du haft närmare i alla fall ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...