freddi36 Postat 5 november 2014 Författare Postat 5 november 2014 Ja jo.. Skulle gjort det för ett bra tag sen.. Tillsammans med nån automatisk mätning av värdena.. Tog f.ö sista nopox ikväll och kan inte fixa ny förrän lördag, så vodka pluntan får stå för den biten nästkommande två dagar Citera
freddi36 Postat 12 november 2014 Författare Postat 12 november 2014 Min ena mangrove håller på att få två skott! Det är den som hade ett visset skott när jag fick den, som jag tog bort. Nu syns tydligt två nya små "knoppar" på toppen av "fröet" Citera
Laggeman Postat 13 november 2014 Postat 13 november 2014 Trevligt! Ser att det andra också växer. Citera
odel68 Postat 13 november 2014 Postat 13 november 2014 Roligt att det växer på Fredrik hoppas dina värde blivit bättre också som du skrev i ngr inlägg sedan Med vänlig hälsning Ola:smiley20: Citera
freddi36 Postat 13 november 2014 Författare Postat 13 november 2014 Trevligt! Ser att det andra också växer. Ja den andra växer också, men det nya bladparet har inte slagit ut än. Den växer mer i "stammen" och blir längre Bakom stenen jag satte dom är där nu ett otroligt myller av rötter. De tjocka rötterna har fått riktigt många tunna långa små rötter.Roligt att det växer på Fredrik hoppas dina värde blivit bättre också som du skrev i ngr inlägg sedan Med vänlig hälsning Ola:smiley20:Värdena håller jag på att stabilisera. No3 håller på att gå ner och ny nopox är inskaffat. Har upptäckt att kh gått lite upp och ner senaste tiden så har hållit det på 9 stabilt ett tag nu. Det konstiga är att det är milliporan som mår bäst haha.. Den gröna trachyphyllia ser ut att kasta in, min ena rainbow ser heller riktigt taskig ut. Troligen har bispinosan bitit dom. Mina två gröna acans, en helgrön maxima och en grön och lila australiensk har också blivit bitna av bispinosan, så dom ska jag nog sälja innan dom tar stryk. Tydligen är det bara grönt den biter på... Citera
Laggeman Postat 13 november 2014 Postat 13 november 2014 Du vet vart det finns plats för trachyphyllior och acans.... Citera
freddi36 Postat 28 november 2014 Författare Postat 28 november 2014 Karet rullar på, tyvärr ser det fortfarande lite tråkigt ut och vissa koraller trivs inte. Sps trivs faktiskt bäst.. Men det ser ut som det är på banan snart igen!Blev en ny acropora från Håkanstorp idag, kunde inte motstå den!Låter förmodligen riktigt korkat att köpa ny korall med tanke på vad jag precis skrivit.. Men tror det går bra för sps trivs Citera
odel68 Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 Snygg liten sak lycka till med den mvh Ola. Citera
freddi36 Postat 9 januari 2015 Författare Postat 9 januari 2015 Ett tag sen jag uppdaterade.. Karet står på ny plats, i lägenheten där jag och tjejen bor. Nästan alla sps är borta och jag har köpt några nya lps istället.Lite bilder Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.