Gå till innehåll

freddi36s nya 140L


freddi36

Rekommenderade inlägg

Drygt.. Hoppas dom skyndar sig i tullen :/

Beställer man från acrc skickar dom med Hongkong post och har alltid fått inom en arbetsvecka om man beställer söndag

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

AC-RC kanske har något företagsavtal med HKPost då, det brukar gå fortare :)

Har ju mycket annat att fixa med innan retur och skummare kommer att behövas, så jag tar ingen skada av att vänta :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 658
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Värre med min actinic/480nm slinga som ibte lyser ;)

När får du karet då? :)

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Haha, precis, du har kanske lite mer brått :P

Fick just en offert på karet, så tänkte väl beställa nu i helgen. Det dröjer nog några veckor innan man får leverans, men å andra sidan så blir det då perfekt :)

Då hinner jag ju också fixa klart allt, såsom bänken som nu är lite halvfärdig, den skall fixas i helgen. Sen måste glas för sump inhandlas och limmas, osv :P Mycket på agendan :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo kan ordna det imorgon,, men måste varna, det är lite rörigt ;)

Har fortfarande inte fått allt på plats i brist på epoxy. Korallerna och scapen har heller inte "satt" sig än så det ser sådär ut..

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Senast idag tog jag ur en död hystrix. Klarade inte mask jakten tyvärr. Och det innebar även att jag flyttade ner stylophoran lite så dem svävande stenen har plötsligt gott om plats för nya sps.

Min BTA verkar träna för ett maraton dessutom.. På fyra nätter har den gått tre varv runt revet.. Ska bli spännande att se var den är imorgon haha

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Yes, "höjden" :P Ser ju alltid lite "kalt" ut när 40/50% av höjden täcks av liv i de "högre" karen.

Har alltid varit därför jag föredragit lägre/grundare kar, men du har lyckats bra! :)

Jo precis,, vill ju få plats med så mycket koraller som möjligt dessutom ;):)

Mitt drömkar är också av grundare modell om man ser till övriga mått. Nånting kring 150x150x50 mitt i rummet så man kan se in från alla håll, och uppifrån såklart :)

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo precis,, vill ju få plats med så mycket koraller som möjligt dessutom ;):)

Mitt drömkar är också av grundare modell om man ser till övriga mått. Nånting kring 150x150x50 mitt i rummet så man kan se in från alla håll, och uppifrån såklart :)

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Jo ett 150x150x50 med alla fem sidor fria vore ju något speciellt :) Blir nästa projekt, eller hur? ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

BTA'n är läcker!

Ja den är fin :)

Den har vandrat ett par varv runt revet de senaste veckorna. Fick flytta den ena caulastrean för BTAn satt sig mitt i den men det ser ut som den gillar platsen och har stannat där ett tag nu

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...