Gå till innehåll

freddi36s nya 140L


freddi36

Rekommenderade inlägg

  • Svar 658
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Trevligt! Ser att det andra också växer. :)

Ja den andra växer också, men det nya bladparet har inte slagit ut än. Den växer mer i "stammen" och blir längre :)

Bakom stenen jag satte dom är där nu ett otroligt myller av rötter. De tjocka rötterna har fått riktigt många tunna långa små rötter.

Roligt att det växer på Fredrik hoppas dina värde blivit bättre också som du skrev i ngr inlägg sedan Med vänlig hälsning Ola:smiley20:

Värdena håller jag på att stabilisera. No3 håller på att gå ner och ny nopox är inskaffat. Har upptäckt att kh gått lite upp och ner senaste tiden så har hållit det på 9 stabilt ett tag nu. Det konstiga är att det är milliporan som mår bäst haha.. Den gröna trachyphyllia ser ut att kasta in, min ena rainbow ser heller riktigt taskig ut. Troligen har bispinosan bitit dom.

Mina två gröna acans, en helgrön maxima och en grön och lila australiensk har också blivit bitna av bispinosan, så dom ska jag nog sälja innan dom tar stryk. Tydligen är det bara grönt den biter på...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Karet rullar på, tyvärr ser det fortfarande lite tråkigt ut och vissa koraller trivs inte. Sps trivs faktiskt bäst.. Men det ser ut som det är på banan snart igen!

Blev en ny acropora från Håkanstorp idag, kunde inte motstå den!

Låter förmodligen riktigt korkat att köpa ny korall med tanke på vad jag precis skrivit.. Men tror det går bra för sps trivs

post-5907-14468934915643_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...