Gå till innehåll

POPOV's Drop


POPOV

Rekommenderade inlägg

  • Svar 409
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...

För att ge er bättre förståelse för vad en Azuerlite ficklampan från Orphek kan bidra med tog jag ett par bilder igår i blåljuset. Tog bilderna i hast utan att redigera för göra det så rättvist som möjligt. Ser fram mot att nyttja lampan i samband med ett stativ och lite tid med systemkameran. Gillar man fotografera i karet är detta ett måste då det ger möjligheten att styra intensiteten punktvis i bilden.

post-5026-1446893248966_thumb.jpg

post-5026-14468932490612_thumb.jpg

post-5026-14468932489913_thumb.jpg

post-5026-14468932490411_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite radio tystnad från min sida men det kommer mera ska ni få se.

Tills vidare lite bilder tagna i ljuset från min Orphek, gillar ljuset mer och mer för varje dag som går. Kan med handen på hjärtat se att korallerna gillar dom nya omständigheterna ovanfrån :smiley16:

post-5026-14468932591356_thumb.jpg

post-5026-14468932591586_thumb.jpg

post-5026-14468932591783_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte att dom ser ut att klaga iallafall ;)

Känns som man upprepar sig var gång man kollar din tråd, man kan inte beskriva det på annat vis än att det är riktigt riktigt fint!!

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Tack Fredrik, är säker på att ditt LED bygge kommer resutera i liknande respons i korallerna =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För den som är glad i elektronik kan jag rekommendera seeedstudio.com. Där finner du intressanta elkomponenter till dina DIY för rimliga priser. Handlat där sens 2008 och har vid detta laget lyckats ta hem en del genom åren, för tillfället är jag förtjust i deras Grove serie.

Nu ska jag bara få tid över för att pilla med innehållet från det senaste paketet. Det är något nytt till karet så klart.

post-5026-14468932605421_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För den som är glad i elektronik kan jag rekommendera seeedstudio.com. Där finner du intressanta elkomponenter till dina DIY för rimliga priser. Handlat där sens 2008 och har vid detta laget lyckats ta hem en del genom åren, för tillfället är jag förtjust i deras Grove serie.

Nu ska jag bara få tid över för att pilla med innehållet från det senaste paketet. Det är något nytt till karet så klart.

[ATTACH=CONFIG]111058[/ATTACH]

Kompis, skulle nästan vilja påstå att du har för mycket fritid ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...