jflod Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Har funderat på detta ett tag. Pris brukar sättas per huvud, men är alla överens om vad det är?Är då en förgrening ett huvud eller är det först när stammen förstenats och kan kapas separat? Citera
Andreas N Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 Att tänka på är att man kan ej kapa ett huvud så länge strumpan är förenad med det andra huvudet. Den som syns på bilden behöver minst en cm tillväxt ytterligare om man skulle ens tänka på o kapa dän ett huvud. Citera
Reuben Postat 17 juli 2013 Postat 17 juli 2013 jag brukar räkna "munnar" då det ger bättre indikation av hur stor biten är Citera
jflod Postat 17 juli 2013 Författare Postat 17 juli 2013 Att tänka på är att man kan ej kapa ett huvud så länge strumpan är förenad med det andra huvudet. Den som syns på bilden behöver minst en cm tillväxt ytterligare om man skulle ens tänka på o kapa dän ett huvud.Lite det som jag är ute efter. Exemplaret på bild har växt något sen inköp men hade påbörjat en delning i 3. Köptes som ett huvud. men finns det handlare som skulle ha sålt den som 3.Eller borde det räknas först när man säkert kan dela av ett huvud.Ex 1cm nedanför strumpan. Citera
jflod Postat 17 juli 2013 Författare Postat 17 juli 2013 jag brukar räkna "munnar" då det ger bättre indikation av hur stor biten ärFöljs det inte åt eller kan ett huvud ha fler munnar innan delning. Citera
alexochingencarina Postat 18 juli 2013 Postat 18 juli 2013 Följs det inte åt eller kan ett huvud ha fler munnar innan delning.Japp! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.