Mats_öland Postat 23 juli 2013 Dela Postat 23 juli 2013 Köpte denna och körde den i min mac men där saknades vissa funktioner..(Använde cd )Plugade in den i min asus där det e windows 7 64 bitars och efter det slutade den funka helt ! Inte en lampa lyser.( laddade hem nya från tunze så använde ej skivan ..windows hittar uart bla bla bla)Har läst att vissa har haft samma problem på nätet , både jag och en polare har testat ..( han hade lika dant med sin men fick den funka )+ när försöker starta den i macen + nyinstalera programen där vill den ej där heller... ( macen hittar ej enheten)Prövat både med skiva o laddat hem från tunze i mac o windows !!Har någon här varit med om enheten e stendöd ???? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 23 juli 2013 Dela Postat 23 juli 2013 Jag har haft 2st som krånglat. Men de har funkat inkopplade med pumparna men jag har inte kunnat koppla in den för att ändra settings.tröttnade på skiten och köpte en 7095 istället.lite synd bara för den har inte waveboxfunktionen.Jag har också testat med både mac och pc utan att få igång dem igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 23 juli 2013 Dela Postat 23 juli 2013 Alltså finns det nån som gör stabil elektronik i den här branchen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Zanders Postat 23 juli 2013 Dela Postat 23 juli 2013 Alltså finns det nån som gör stabil elektronik i den här branchen?Ja Ecotech Marine. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 juli 2013 Dela Postat 24 juli 2013 Ja Ecotech Marine.Den MP10 ES jag hade var kontrollern felaktig, så jag fick bytt ut den. (Tror jag, då den såg likadan ut när den kom tillbaks, men den fungerade iaf då) Med andra ord, ingen är felfri i denna branschen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 24 juli 2013 Dela Postat 24 juli 2013 Eller i någon annan bransch Vi säljer ju många Tunze 7096 controllers, men vi har inte haft några som helst problem med dessa hittills.......... Ni som haft bekymmer, när är era inköpta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mats_öland Postat 24 juli 2013 Författare Dela Postat 24 juli 2013 jag köpte min 2-3 veckor sedan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mats_öland Postat 26 juli 2013 Författare Dela Postat 26 juli 2013 fick ordnin g på den nu.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.