freddi36 Postat 26 juli 2013 Postat 26 juli 2013 Var det någon annan än jag som inte kunde komma in på SG igår kväll? Eller är det mitt internet som krånglar, har problem med en annan hemsida nu.. Citera
bjomat Postat 26 juli 2013 Postat 26 juli 2013 Funkade inte för mig. Med vänlig hälsning, Björn Citera
timmpa Postat 26 juli 2013 Postat 26 juli 2013 vad bra att det inte bara va jag som hade problem i går kväll Citera
alexochingencarina Postat 26 juli 2013 Postat 26 juli 2013 Benighted som fixar och trixar på kvällarna! Citera
mamadubba Postat 26 juli 2013 Postat 26 juli 2013 Tror det börja runt nio och var fortfarande nere vid 23 när jag prova. Citera
freddi36 Postat 26 juli 2013 Författare Postat 26 juli 2013 Vilken tid var det?Efter nio-halv tio började det. Var nere vid midnatt sen vet jag inte Citera
Benighted Postat 26 juli 2013 Postat 26 juli 2013 Det är intressant, jag vet fortfarande inte exakt vad som hände, jag fick mail ifrån servern vid 22-23 tiden (såg dem först vid 00:30) om att databasen hade för många connections, när jag tittar på det verktyget jag använder för att kolla serverstatus så har det inte loggat nånting mellan ~20:45 - ~00:00, men samtidigt var inte servern nere utan upptiden är fortfarande över 110dagar, våran serverleverantör har inte loggat driftstörningar i större skala. Det känns liksom servern saknade CPU resurser under denna tiden, det är ju en risk som kan uppkomma vid en virtualiserad server om man måste relokalisera servern inom serverparken av nåt skäl och nåt går lite fel.När jag väl såg att nåt varit fel vid 00:30 så hade den hoppat igång av sig själv igen... Som ni kanske uppmärksammat kommer jag köra lite uppdateringar ikväll, så ett kort avbrott kan ske även ikväll... Här kan ni se hur loggningsavbrottet såg ut när det kommer till minnesanvändningen: Citera
Laggeman Postat 26 juli 2013 Postat 26 juli 2013 Kör hårt Jani!Lite avkoppling från SG då och då är nog bara bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.