freguz Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Har äntligen limmat på min easy blade på min mag float och funkar verkligen bra, trodde inte det.Men, rakblad i saltvatten... hur förvarar ni era magneter? Kan den sitta kvar i karet?/freguz Citera
NiXoN Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Jag brukar skrapa rent karet och sedan plocka loss rakbladet och skölja av det i sötvatten och torka av det, då håller dom ett bra tag.//NiXoN Citera
_Manne_ Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Ska du göra rätt så ska du ta upp den o torka av / skölja med vanligt vatten o pyssla om den så den blir torr.. O det gör man kanske ett tag.. Jag tar ur min sen får det i princip räcka.. O skitig blir den inkl en del rost..Med vänlig hälsning, ManneEdit: tvåa på bollen ser jag... Citera
alexochingencarina Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Jag brukar skrapa rent karet och sedan plocka loss rakbladet och skölja av det i sötvatten och torka av det, då håller dom ett bra tag.//NiXoN+1på den. Citera
Guest Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Läst något om akrylblad som man kan montera men kommer ej ihåg vart. Tänk även rostfria kommer rosta om du ej sköljer av dom. Citera
hanst Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Jag sköljer min och sen så har jag en papperstuss mellan magneterna när jag förvarar den. Så här Citera
freguz Postat 6 augusti 2013 Författare Postat 6 augusti 2013 Tack för de samstämmiga tipsen! /F Citera
Morot Postat 6 augusti 2013 Postat 6 augusti 2013 Jag brukar skrapa rent karet och sedan plocka loss rakbladet och skölja av det i sötvatten och torka av det, då håller dom ett bra tag.//NiXoNDet orkade inte jag och den höll inte länge, så det är nog ett måste. Men inget för latmaskar som mig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.