Postat 14 augusti 201312 år Tycker det ser ut som en svamp eller någon form av vattenfiltrerare. vad har du för levande i akvariet förutom stenen? =)
Postat 14 augusti 201312 år Jag hade en vit sån där grej en gång, men den var stenhård, och lite som sandpapper på ytan, fick till svar här på svg att det nog var nån typ av stenkorall... har jag för migHar du känt på den?
Postat 14 augusti 201312 år +1 på svamp. Känn på den, känns den som tvättsvamp så är det svamp./// Viktor
Postat 14 augusti 201312 år Haha jag fick massa gul svamp på mina stenar som kändes precis som tvättsvamp. Skit fult så jag plockade bort dem. Skickat från min GT-N7100 med Tapatalk 4
Postat 14 augusti 201312 år det var ju dumt att plocka bort dom, dom gör ju jäkligt mycket nyttigt också än bara ser fula ut.
Postat 14 augusti 201312 år Gör de? Jag tyckte de spred sig för fort. Skickat från min GT-N7100 med Tapatalk 4
Postat 14 augusti 201312 år klart dom gör någon nytta, ofta så sitter dom ju under stenarna vart det är lite mörkare, svamparna filtrerar ju vatten så lite gör dom nog =)
Postat 14 augusti 201312 år Det som sprider sig fort har gott om mat. Tar man bort det blir den näringen kvar.Den vita svampen brukar inte vara riktig stenhård om man känner med en nagel.
Postat 14 augusti 201312 år Usch nu får jag ju dåligt samvete. Skickat från min GT-N7100 med Tapatalk 4
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.