patrikk Postat 14 augusti 2013 Dela Postat 14 augusti 2013 Ni som har denna produkt skulle ni kunna berätta för mig hur mycket måttskeden rymmer för jag har blivit av med min och jag har väldigt lågt KH som jag vill få upp.tack på förhand Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 14 augusti 2013 Dela Postat 14 augusti 2013 Vet inte hur mycket den rymmer men skulle man inte kunna väga upp det? Kanske ej finns tabell. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 14 augusti 2013 Författare Dela Postat 14 augusti 2013 nope det enda som finns i beskrivningen är en sked och skeden hittar jag inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 15 augusti 2013 Dela Postat 15 augusti 2013 fasen va trisst Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JoWa Postat 15 augusti 2013 Dela Postat 15 augusti 2013 10-15ml ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 15 augusti 2013 Författare Dela Postat 15 augusti 2013 10-15ml ?är det en gissning? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 15 augusti 2013 Dela Postat 15 augusti 2013 Om jag inte minns helt fel så har TM två olika stora skopor.Stora burken har den större (2kg?)Mängden har jag ett vagt minne av att den stora skopan är en matsked ungefär och den mindre en halv.Kan som sagt vara ute på vift här då det var länge sedan jag hade dessa.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 15 augusti 2013 Författare Dela Postat 15 augusti 2013 Om jag inte minns helt fel så har TM två olika stora skopor.Stora burken har den större (2kg?)Mängden har jag ett vagt minne av att den stora skopan är en matsked ungefär och den mindre en halv.Kan som sagt vara ute på vift här då det var länge sedan jag hade dessa.//Marko 'DaTrucka' (via mobil).tackar någon som kan bekräfta detta innan jag slänger i det i karet? min burk/rör är 250g Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 15 augusti 2013 Dela Postat 15 augusti 2013 Räkna med att en riktigt rågad kaffesked höjer ditt kH ungefär 1 enhet. Det kan du tillsätta morgon och kväll tills du har ett bra värde. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.