LN21 Postat 21 september 2013 Författare Postat 21 september 2013 Manne + SAtlasfotteted64Teddekrille55picko1GenneMattiasN * 2TribanijimmyPärS * 2DykarenBulldogg + BassetjberlinStigiGemlaSeatrout73kanske lista också LaggemanBallsamJohan WimpajimpaSkulle ja ha missat någon så för bövelen säg till så fixar ja det.Det finns fortfarande mycket gott om plats:)Dessutom så har Oceanakvarium lovat att hålla öppet (ja förutom precis när han är här då förstås) Citera
Genne Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Yiiipppiieee vi är ju nu uppe i 20 pers.Ja var lite nervös att det kanske skulle bli noll personer.Det kommer ju att bli hur kul som helst:)Nu skojar du med oss Larry 0 besökare när du bjuder in till att se dit kar Alltid lika trevligt att besöka dig Citera
Guest Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Fase va bra Stig att du ska ha Oceanakvarium öppet. Lär dyka in hos dig och shoppa lite Behöver lite PVC mm Citera
Andreas N Postat 4 oktober 2013 Postat 4 oktober 2013 Fått förfråga om att åka följe med ett par kompisar från norr ner till denna träff. Återkommer med mr info när jag vet mer. Det skulle va riktigt kul o komma. Citera
_Manne_ Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Fått förfråga om att åka följe med ett par kompisar från norr ner till denna träff. Återkommer med mr info när jag vet mer. Det skulle va riktigt kul o komma.Det är bara att hoppa på.. alltid kul o träffas o snacka salt!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
LN21 Postat 5 oktober 2013 Författare Postat 5 oktober 2013 Klart ni ska komma. Inte för att mitt kar är värt det. Utan för att träffa alla trevliga saltnördar Citera
fälgis_ Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 någon som kör förbi ängelholms trakterna eller klippan som man kan samåka med ?? Citera
patrikk Postat 8 oktober 2013 Postat 8 oktober 2013 det låter riktigt trevligt att så många ska komma tyvärr så kan jag inte ( tror inte frugan hade blivit så glad om jag varit borta hela lördagen för att på söndag morgon åka till Indien 1 vecka med jobb). men ni får ha en trevlig träff. Citera
Guest Postat 8 oktober 2013 Postat 8 oktober 2013 Jo då va fasen du har du allt packat när du kommer hem Citera
Guest Postat 10 oktober 2013 Postat 10 oktober 2013 Larry: Kan du flytta mig till osäkert listan då det dykt upp ett problem i form av dop som flyttats till samma dag Men man vet aldrig med lite tur kanske man kan iaf. Men som det ser ut nu så är det mörkt om man inte ska bli osams med hela släkten och skippa dopet:P Citera
Laggeman Postat 16 oktober 2013 Postat 16 oktober 2013 Finns det någon som skulle vilja samåka upp från Lund-området ifall jag kör? Citera
freddi36 Postat 16 oktober 2013 Postat 16 oktober 2013 Hade varit väldigt roligt att se ditt kar live, men vet inte om det är genomförbart.. ska samtala med regeringen hemma och se. Citera
impajimpa Postat 16 oktober 2013 Postat 16 oktober 2013 Finns det någon som skulle vilja samåka upp från Lund-området ifall jag kör?Vetetusan om man vågar åka med ifall du kör. Jag åker gärna med om jag får ok hemifrån Citera
krille 55 Postat 16 oktober 2013 Postat 16 oktober 2013 Ni som åker från skåne till träffen passerar min dörr på hemvägen. Om ork och intresse finns så får ni gärna gå in fem minuter och titta på mitt kar när ni åker hem. Jag är ju hos Larry också så vi träffas ju där Citera
LN21 Postat 16 oktober 2013 Författare Postat 16 oktober 2013 Superbra:)Alltid kul om det kan finnas fler anledningar o komma.Klart du ska komma Martin:) Citera
odel68 Postat 16 oktober 2013 Postat 16 oktober 2013 Lite sent ute men fick info om att det var sista helgen i månaden då jobbar jag, men inte helgen du har träffen finns det plats över så kommer jag gärna mvh odel68 Citera
Dennis.s Postat 16 oktober 2013 Postat 16 oktober 2013 Vi är två st som gärna tittar in från Hovmantorp! Citera
LN21 Postat 17 oktober 2013 Författare Postat 17 oktober 2013 Manne + SAtlasfotteted64Teddekrille55GenneMattiasN * 2TribanijimmyPärS * 2DykarenBulldogg + BassetjberlinStigiGemlaSeatrout73sir-martin78odel68Dennis.s * 2kanske lista också LaggemanBallsamJohan Wimpajimpafreddi36Skulle ja ha missat någon så för bövelen säg till så fixar ja det.Det finns fortfarande mycket gott om plats:)Dessutom så har Oceanakvarium lovat att hålla öppet (ja förutom precis när han är här då förstås) Citera
odel68 Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Kanon ska bli spännande att kolla in ditt kar och även träffa andra saltisar ,mvh Odel68:nöjd: Citera
PeterG Postat 17 oktober 2013 Postat 17 oktober 2013 Kan ni klämma in en till från Ystadskulle gärna vilja se ditt 4 metersmvh Peter Citera
LN21 Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Inga probs PeterG :)Vi passerade just 25 pers som kommer:) Citera
LN21 Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Då klämde vi in två till på listan:):)Snart även dax att starta en fraggbytar tråd.Tänkte vänta tills efter Sjöfartsmuseets träff.Nu är vi 27st med lilla mig om ja räknat rätt Manne + SAtlasfotteted64Teddekrille55GenneMattiasN * 2TribanijimmyPärS * 2DykarenBulldogg + BassetjberlinStigiGemlaSeatrout73sir-martin78odel68Dennis.s * 2MaddeIPeterGkanske lista också LaggemanBallsamJohan Wimpajimpafreddi36Skulle ja ha missat någon så för bövelen säg till så fixar ja det.Det finns fortfarande mycket gott om plats:)Dessutom så har Oceanakvarium lovat att hålla öppet (ja förutom precis när han är här då förstås) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.