Gå till innehåll

Griparm


JMAONE

Rekommenderade inlägg

Eheim tången tycker jag är urkass! När jag köpte min så misstänkte jag att det bara var en tidsfråga innan den skulle gå sönder, vilket nu har hänt.

Vad jag vet så har A-lagret bara Eheim...

Själv har jag aldrig sett något annat märke... men har man som jag kar som både är 70 cm höga och 70 cm djupa måste man ha långa tassar ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Finns på apoteket, http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=5035&t=2240

men tror det finns i andra sjukvårdsbutiker med andra märken. Har dock inte adresser eller så här. (hos mamma)

Man får väl lacka tången för att den ska bli saltvattensäker... Vet inte om de är bättre än deltec's heller eftersom jag inte sett deras, men lycka till. Själv har jag 30 cm och behöver ingen tång :D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att apotekets griparmar rostar ganska rejält.

Jag kikade in hos Christer och såg den de har på lager. Tillverkad i asien. Ett par skruvar kommer nog rosta sönder på sikt (trots sötvattens dopp mellan användning) men de kan man ju lätt byta ut. Ord pris är 220 kr för den som undrar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...