Gå till innehåll

Skrota mitt 4 meters akvarium


LN21

Rekommenderade inlägg

  • Svar 155
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Detta kommer bli roligt måste ut på youtube :) Här finns lösningen så behöver man bara vara 2 en som dricker öl och kollar på och en som flyttar karet:) Lite plyfa på golvet bara så :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kommer bli roligt måste ut på youtube :) Här finns lösningen så behöver man bara vara 2 en som dricker öl och kollar på och en som flyttar karet:) Lite plyfa på golvet bara så :)

Folk tänker olika ... du o jag ... vi är inte så lika ..... jag proffs ... o du på ståplatsläktaren o vi kommer aldrig att träffas .... förlåt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi träter inte :) jag glömde helt av länken http://www.pmh.se/lyftvagn

Dom ggr jag handlar av Chriser så är han så len i munnen så det kan jag lova :) På forum träter vi alltid jag vip läktaren han på sittplatsen:)

Larry du kan andas ut vi ska inte sabba din tråd iaf inte ja.

Tycker den är av högsta intresse. ska bli kul detta

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var en tur till skåne i helgen, för att hitta lite inspiration. Men det var inte mycke kul i saltbutikerna i Malmötrakten.

Det som var en positiv överaskning var Djurmagazinet i Löddeköpinge. En riktigt trevlig salthörna med pigga fiskar och iallafall lite intressanta koraller där alla hade fin färg.

Hade hoppats på någon Minimax, den tyvärr fanns bara gröngrå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var en tur till skåne i helgen, för att hitta lite inspiration. Men det var inte mycke kul i saltbutikerna i Malmötrakten.

Det som var en positiv överaskning var Djurmagazinet i Löddeköpinge. En riktigt trevlig salthörna med pigga fiskar och iallafall lite intressanta koraller där alla hade fin färg.

Hade hoppats på någon Minimax, den tyvärr fanns bara gröngrå.

Det är fattigt i hela Skåne ska du veta.. Utbudet är sanslöst lågt i förhållande till köparna.. Supertrist kan jag tycka.. Sändningarna butikerna får in försvinner till 80% inom 1-3 dagar normalt sätt..

Rätta mig om jag har fel !!!! Någon !

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är fattigt i hela Skåne ska du veta.. Utbudet är sanslöst lågt i förhållande till köparna.. Supertrist kan jag tycka.. Sändningarna butikerna får in försvinner till 80% inom 1-3 dagar normalt sätt..

Rätta mig om jag har fel !!!! Någon !

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

kan inte mer än å hålla med..... känns rätt jobbigt o åka 20 mil tor till tomma butiker :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Rättar inte dig utan jag håller med!

Det är fattigt i hela Skåne ska du veta.. Utbudet är sanslöst lågt i förhållande till köparna.. Supertrist kan jag tycka.. Sändningarna butikerna får in försvinner till 80% inom 1-3 dagar normalt sätt..

Rätta mig om jag har fel !!!! Någon !

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Några snabba inlägg ser jag.. Trevligt då det verkar som ett antal seriösa akvarister tycker samma som jag..

Det lustiga är att jag lite snällt påpekar detta för typ alla nördiga försäljare i butikerna så att det framkommer till dom nördiga inköparna i butiksträsket.. Att: dom kunde lätt tagit in sändningar i dubbla hastigheten.. Man måste ju ha något i karen för att tjäna pengar på oss nördiga akvarister..

Del två... Jag blir arg och åker ännu längre.. Dvs lämnar mitt älskade Skåne.. För en road tripp.. Resultatet från en annan del av Sverige blir ändå bedrövande dåligt.. Då kommer följande attityd.. Vi tar knappt hem koraller då det inte finns köpare som är intresserade av vad vi får hem , så "skiten" blir stående i butiken.. VA! Tänker jag.. Vad har hänt nu då..

Fattar att jag är helt åt helv.. Från topic.. Men skriver av mig i hopp att någon som kan något i denna hobby reagerar på något eller vad man nu kan tänka sig..

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller fullständigt med dig Manne, ska man ha nåt vettigt här i söder ska man va i butiken när dom öppnar dagen efter sändning, något som inte händer superofta faktiskt. Sist jag var uppåt i landet på "roadtripp" sa en handlare precis det du skriver, att han inte får sålt det han tar hem. Kunde knappt fatta hur det var möjligt.. Jag menar, vissa av oss kan spendera riktigt mycket om korallerna är fina, så ser egentligen inte problemet. Ta hem mer av det vi vill ha och ni kommer tjäna mer! Simpel matte..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...