Postat 30 september 201311 år Gutt jag som är en junkie för haga innan Gillar vad som hänt sen du tog över.å nu detta måste besökas nästa gång
Postat 30 september 201311 år Författare Gutt jag som är en junkie för haga innan Gillar vad som hänt sen du tog över.å nu detta måste besökas nästa gångTack .... men jag sålde min del till en trevlig herre med för mycket pengar -ciggar-lite inblandad i alla hajimporterna på fredag blir det totalt 18st
Postat 30 september 201311 år Författare Alla är glada Akvarieleasing är mer än nöjda Tommy å andra sidan är mycket mer gladare än någonsin o Fjärilshuset med Micke är nöjd samt Christer på lagret ser Tommy hämta saker ett par gånger i veckan o gillar Tommy mer o mer en riktigt bra vinn vinn
Postat 30 september 201311 år Författare Tommy på akvarieleasing är tydligen nu mer hajansvarig där. det är så rykten uppkommer Tommy jobbar inte på Akvarieleasing utan är anställd på Fjärilshuset
Postat 30 september 201311 år *knock nock* Is this thing on? Eller ställde jag för nyfikna frågor? Wow, vad är det nu man missat!? Är detta i din regi och ägo Christer?
Postat 1 oktober 201311 år *knock nock* Is this thing on? Eller ställde jag för nyfikna frågor? Titta på inlägg #5
Postat 1 oktober 201311 år Jag ser framemot det stora Acropora-akvariet! Eller är det bara ännu ett akvarium med trötta hajar som ska simma runt runt och locka ryska turister?
Postat 1 oktober 201311 år Jag ser framemot det stora Acropora-akvariet! Eller är det bara ännu ett akvarium med trötta hajar som ska simma runt runt och locka ryska turister? Dem lär nog ha ett par glasroskar också
Postat 1 oktober 201311 år blire riktig sten i karen lr konstgjorda stenpelare och plastkoraller i hajkaret?
Postat 1 oktober 201311 år detta kommer bli bra ser fram emot detta. Syntet är ju att rekomendera i ett hajkar. Är med nyfiken. Om det är levande lägre saker i karet. Hajar är alltid hajar behövs inget mer underbara djur
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.