Wiking Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Hm, och jag som skall upp till Stockholm helgen efter! Citera
jimmy Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Gutt jag som är en junkie för haga innan Gillar vad som hänt sen du tog över.å nu detta måste besökas nästa gång Citera
Chum Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Wow, vad är det nu man missat!? Är detta i din regi och ägo Christer? Citera
Akvarielagret Postat 30 september 2013 Författare Postat 30 september 2013 Gutt jag som är en junkie för haga innan Gillar vad som hänt sen du tog över.å nu detta måste besökas nästa gångTack .... men jag sålde min del till en trevlig herre med för mycket pengar -ciggar-lite inblandad i alla hajimporterna på fredag blir det totalt 18st Citera
alexochingencarina Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 Tommy på akvarieleasing är tydligen nu mer hajansvarig där. Citera
Akvarielagret Postat 30 september 2013 Författare Postat 30 september 2013 Alla är glada Akvarieleasing är mer än nöjda Tommy å andra sidan är mycket mer gladare än någonsin o Fjärilshuset med Micke är nöjd samt Christer på lagret ser Tommy hämta saker ett par gånger i veckan o gillar Tommy mer o mer en riktigt bra vinn vinn Citera
Akvarielagret Postat 30 september 2013 Författare Postat 30 september 2013 Tommy på akvarieleasing är tydligen nu mer hajansvarig där. det är så rykten uppkommer Tommy jobbar inte på Akvarieleasing utan är anställd på Fjärilshuset Citera
Chum Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 *knock nock* Is this thing on? Eller ställde jag för nyfikna frågor? Wow, vad är det nu man missat!? Är detta i din regi och ägo Christer? Citera
Olle Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 *knock nock* Is this thing on? Eller ställde jag för nyfikna frågor? Titta på inlägg #5 Citera
ormet Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 Jag ser framemot det stora Acropora-akvariet! Eller är det bara ännu ett akvarium med trötta hajar som ska simma runt runt och locka ryska turister? Citera
alexochingencarina Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 Jag ser framemot det stora Acropora-akvariet! Eller är det bara ännu ett akvarium med trötta hajar som ska simma runt runt och locka ryska turister? Dem lär nog ha ett par glasroskar också Citera
JoWa Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 blire riktig sten i karen lr konstgjorda stenpelare och plastkoraller i hajkaret? Citera
Guest Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 detta kommer bli bra ser fram emot detta. Syntet är ju att rekomendera i ett hajkar. Är med nyfiken. Om det är levande lägre saker i karet. Hajar är alltid hajar behövs inget mer underbara djur Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.