Postat 5 juni 201411 år brukar väl va mest fart mellan ca 19-22 och sen finns jag oftast där hela nätterna om nån har svårt att sova och vill prata.(jag jobbar natt)
Postat 29 juni 201411 år Ni får posta en video som reefbuilders börjat göra... ;-) Haha ja det hade varit kul =)
Postat 21 juli 201411 år Missade dej. Höll på o grilla hamburgare. men nu är jag medSkönt att någon har mottagning i skummeslöv själv för jag vandra hundra m från stugan för att kolla mail och guiden Sent from my iPad using Tapatalk HD
Postat 22 juli 201411 år Är du också i skummeslöv kladd 3Jepp föräldrarna har en stuga så familjen och jag är på besök några dagarSkickat från min LT15i via Tapatalk 2
Postat 15 augusti 201411 år vi är nu elva inloggade på chatten. Logga in du också så sätter vi ett "all time high"
Postat 15 augusti 201411 år vi är nu elva inloggade på chatten. Logga in du också så sätter vi ett "all time high"Tror att jag sett 13 som max innan;) Sen kan man ju inte räkna orm och patrikk:)
Postat 15 augusti 201411 år Nån som kan det här med chat som vet om man kan irc:a från en androidlur på nåt smidigt sätt?
Postat 15 augusti 201411 år ja det finns några olika appar, sök på irc client på google store bara. kan dock inte rekommendera någon för jag har bara testat lite snabbt
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.