Hell5 Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 http://img.tapatalk.com/d/13/10/05/zuva8aqu.jpg[/img. Dessa spröt, som syns vid hålan. kommer fram lite här och var ur ls. Kan det vara ormsjöstärnor, !? Trodde jag fått in en bild, men tydligen inte :S inte lätt att va ny på forumet. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
Hell5 Postat 5 oktober 2013 Författare Postat 5 oktober 2013 Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
Guest Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Ser ut som så ja. Dom bruka bosätta sig så man bara ser armarna fara ut. Citera
jensnordfalt Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Har dem i mitt akvarium också. En kväll i förra veckan såg jag en liten krabat som gick omkring också. Armarna var som hårstrån och var kanske 5 mm långa. den var riktigt söt! :-) Citera
Hell5 Postat 5 oktober 2013 Författare Postat 5 oktober 2013 Tack för svar ja mina ser jag bara armarna på lite här å var i akvaret. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Citera
Chum Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Jag har säkert 20-30 sådana, kanske fler. De är nyttodjur... iaf så länge de är små. Frågan vad som händer när de växer till sig =/ Citera
lexwin Postat 6 oktober 2013 Postat 6 oktober 2013 Nice! Jag har också massor av små randiga armar som sticker ut och fiskar här och var. Verkar flytta runt en del men aldrig lyckats få se någon i full figur. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.