Postat 5 oktober 201311 år http://img.tapatalk.com/d/13/10/05/zuva8aqu.jpg[/img. Dessa spröt, som syns vid hålan. kommer fram lite här och var ur ls. Kan det vara ormsjöstärnor, !? Trodde jag fått in en bild, men tydligen inte :S inte lätt att va ny på forumet. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Postat 5 oktober 201311 år Har dem i mitt akvarium också. En kväll i förra veckan såg jag en liten krabat som gick omkring också. Armarna var som hårstrån och var kanske 5 mm långa. den var riktigt söt! :-)
Postat 5 oktober 201311 år Författare Tack för svar ja mina ser jag bara armarna på lite här å var i akvaret. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Postat 5 oktober 201311 år Jag har säkert 20-30 sådana, kanske fler. De är nyttodjur... iaf så länge de är små. Frågan vad som händer när de växer till sig =/
Postat 6 oktober 201311 år Nice! Jag har också massor av små randiga armar som sticker ut och fiskar här och var. Verkar flytta runt en del men aldrig lyckats få se någon i full figur.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.