Mazi Postat 12 augusti 2006 Författare Postat 12 augusti 2006 Hej igen...Som ni nog har märkt har jag varit inaktiv på sidan under en ganska lång tid, men intresset sitter kvar Jag har mest låtit det stå och stabilisera sig och växa lite, i förmiddags köpte jag dock ett par nya fiskar Bilder kommer förhoppningsvis imorgon Ha det bra!
Mazi Postat 13 augusti 2006 Författare Postat 13 augusti 2006 Här kommer lite halvtaskiga bilder...Jag har fortfarande samma usla kamera så jag tog bilderna med mobilen, de är inte speciellt bra de bilderna heller, men minst dubbelt så bra som med digitalkameran.Akvariet ser ungefär likadant ut, men lite mindre alger och lite större koraller och några nya fiskar.
jens karlskrona Postat 13 augusti 2006 Postat 13 augusti 2006 Jäklar vad fint när dina sps växer ut ordentligt Max.. Fint redan nu.
Sillen Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Lite mörkt i kanterna. Har du bara en MH armatur till karet?Ta gärna någon närbild på musslan i framkant!
Mazi Postat 3 december 2006 Författare Postat 3 december 2006 Hej,Det är inte mörkt. Det är bara extra ljust i mitten, och kameran gör så att det ser mörkt ut ...eller nåt. Det är två stycken MH och två stycken T5'or, alla är igång på bilden.Bild på musslan incoming:
norsken Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Detta är riktigt underbart att titta på du har all rätt att va stolt över ditt bygge.
Sillen Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Håller med Jan! Och jag gillar ditty rev bygge! Tack för musselbilden!
adddo Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Ser att du köpt den revpelaren som var till salu här på guiden?Riktigt läckert!
Rekommenderade inlägg