saltatrox Postat 30 oktober 2013 Postat 30 oktober 2013 Jag skulle vilja göra en noggran analys på mitt vatten. Har hittat ställen i USA.Men finns det nån här i sverige som testar för privatpersoner ?Mvh Thomas Citera
alexochingencarina Postat 30 oktober 2013 Postat 30 oktober 2013 Blir det inte lättare och billgare att köpa en osmos? Citera
turboadde Postat 30 oktober 2013 Postat 30 oktober 2013 Analyserar osmosen .Är det vattnet från akvariet du vill analysera eller e de ditt kranvatten? Citera
Reuben Postat 30 oktober 2013 Postat 30 oktober 2013 var någon i forumet som gjorde det för bara några veckor sedan... minns tyvärr inte vem >_>, browsa dock bak max 1 månad i nya trådar så hittar du nog vem Citera
saltatrox Postat 30 oktober 2013 Författare Postat 30 oktober 2013 http://se.alcontrol.com/svÅhhh tack så mycket.Det är mitt akvarievatten jag vill testa.Det var väldigt mycket och gå igenom.Har du använt dig av dom?Man kanske kan göra en önskelista på vad man vill ha för värden testade?Kommer ringa till den imorgon. Citera
hagbard Postat 30 oktober 2013 Postat 30 oktober 2013 Åhhh tack så mycket.Det är mitt akvarievatten jag vill testa.Det var väldigt mycket och gå igenom.Har du använt dig av dom?Man kanske kan göra en önskelista på vad man vill ha för värden testade?Kommer ringa till den imorgon.mitt jobb använder dessa för analyser..de borde nog kunna hjälpa dig med det mesta,även om det kanske inte är deras specialare att analysera det perfekta saltvattensakvariet,men de kan nog hjälpa dig ändå..pris på detta är en annan femma Citera
saltatrox Postat 30 oktober 2013 Författare Postat 30 oktober 2013 Som sagt, tack Magnus.Ska kolla upp det här imorgon.Men finns det ingen som specialesserar sig på akvarievatten tester ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.