keyser Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Tänkte ta en restresa nu när priserna är så låga men vågar man lämna karet i en vecka? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Ska nog inte vara några problem. Se till att allt är rätt riggat bara... Själv åkte jag bort i tre månader en gång... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
frankerd Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 måste varit en rolig återkomst, jag tyckte det var spändande att komma till baka efter två veckor Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
keyser Postat 25 augusti 2005 Författare Dela Postat 25 augusti 2005 ok, då fyller jag på med vatten och ger djuren ordentligt med mat sen håller jag tummarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Speedster Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Om man inte har automatisk "matpåfyllning", hur länge klarar det sig fiskarna utan mat utan att ta nån större "skada"? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mazi Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Har hört 2 veckor någonstans men nån annan kan nog bekräfta..Men om man inte fyller på med osmosvatten på en vecka kan det nog gå illaMVH Max Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
simon Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 1 vecka är inga problem med de vanligaste arterna, speciellt sådana som går ockh plockar lite själva. t.ex kirurger som äter alger mm, bara man har tillräckligt med levande sten och gärna lite alger extra (jag var borta 16 dagar). Men detta gäller bara sådana fiskar, det beror alltså vilka fiskar och andra djur du har.Vilka fiskar har du? MVHSimon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Övertala grannen eller någon att fylla på vatten en eller två gånger ur en hink. Jag brukar även portionsförpacka maten. så akvariet blir matat var tredje dag. Enkelt för den som matar plus att jag har koll på hur mycket dom matar och vattnar. Sen brukar jag även lämna ett nödnummer till någon som kan lite mera om akvarium ifall det skulle bli storknas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
keyser Postat 25 augusti 2005 Författare Dela Postat 25 augusti 2005 2st clowner sen är det mest algätande fiskar (kirurg, mandarin, sandvändare, blenny). Har 2st anemoner också som jag kommer att mata med räkor innan jag drar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.