Postat 10 april 201411 år Författare Jag gjorde en sumprengörning, plockade då givetvis upp Allenin igen.Sänkte även sumpens vattennivå med 11 cm genom att plocka bort en glasskiva på bubbelfällan.Får ändå inga bubblor.Det är grymt mycket mer jobb med salt än med sötvatten.
Postat 10 april 201411 år Kul att se att fraggen från micke verkade få plats!Du får höra av dig om det kommer in någon stor leverans i karlstad.
Postat 10 april 201411 år Författare Ja den gröna passade verkligen in bra.Jag kan skicka pm om det som kommer in så det inte blir reklam här
Postat 10 april 201411 år Författare Haha, men salt är för dom balla grabbarna;)Där har du helt rätt Alex.Något mer sötvatten lär det inte bli här
Postat 11 april 201411 år Författare På min så kallade bemärkelsedag blev det en ny mussla från mina barnsamt en liten ny knappkoloni.
Postat 11 april 201411 år Så trevligt med sådana "paket" , grattis!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 11 april 201411 år Wow - jag fick strumpor vilket inte är fy skam... Riktigt fin mussla!! Grattis!/Björn
Postat 11 april 201411 år Författare Tack BjörnHär i Värmland finns det inga strumpor, bara musslor, handlarn fick in ca 30 nya
Postat 11 april 201411 år Författare Grqattis. Men tittar du inte på hockey. Det är ju så spännandeHej Krille,, får svara dig efter matchen, detta är ju inte bra för nerverna,Vad gör du ? nu vinner vi ???
Postat 11 april 201411 år trodde vi hade matchen. Va ju mindre än minuten kvar. Nu kan det gå hur som helst.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.