Gå till innehåll

Bygga in surfplatta i ställning


Reuben

Rekommenderade inlägg

halloj,

har funderat länge på detta för mitt kar, men tänkte om någon annan redan utfört detta?

Nu kan man ju få en surfplatta för 500kr typ : http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/android/7-9a4tum/dmtech-tablet724le/191412.8278/

satt och funderade på allt som finns med bluetooth stöd nu för tiden, Några bluetooth grenuttag på marknaden än? för enkel avstängning av teknik. Varningar och larm för att påminna en att göra saker.

Kommer ni på några fler roliga saker man skulle kunna göra? Funderar starkt på såga hål i dörren så plattan passar perfekt :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vore mycket tuffare om man kunde styra karet från soffan än att behöva krypa ner på golvet för att trycka på plattan.

Ska man endå använda blåtand så finns det nu ingen anledning att sätta fast den.

Men spännande om ni hittar på något som man kan styra med plattan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vore mycket tuffare om man kunde styra karet från soffan än att behöva krypa ner på golvet för att trycka på plattan.

Ska man endå använda blåtand så finns det nu ingen anledning att sätta fast den.

Men spännande om ni hittar på något som man kan styra med plattan

mitt problem e att jag slarvar med loggarna om jag inte gör det direkt, skulle den sitta fint i bänken så är den alltid tillgänglig :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...