Maglofster Postat 3 december 2013 Postat 3 december 2013 (ändrat) Hej alla forumsmedlemmar!2013 börjar gå mot sitt slut och i styrelsen för SG jobbas det med valberedning inför verksamhetsåret 2014. SG fungerar som så att vi har medlemmar som driver sajten och föreningen framåt och för att bli medlem måste man bli inröstad i föreningen (att betala in pengar som stödjande medlem på forumet gör alltså inte att man blir medlem i själva föreningen). I prinicp varje år väljer någon/några medlemmar att lämna föreningen och vi tar då in nya ansökningar. Vi är ett gäng killar och tjejer med god stämning och ett stort intresse för detta forum och NU är chansen DIN att vara med och forma SG framöver.Vi vill att Du skickar in en ansökan via PM till Maglofster. Det finns flera roller man kan vara med och besätta. Börja med att skicka in din skriftliga ansökan så hör vi av oss och diskuterar en ev. roll i föreningen. Vi vill att du skriver lite kort om dig själv och varför du tror att du passar bra och vad du kan göra för SG.Dom roller som finns i föreningen verksamhetsåret 2014 är:1. Ordförande2. Kassör3. Revisor4. Teamledare Moderatorer5. Moderator6. Sakkunnig7. IT-ansvarig8. IT-medarbetare9. Medlemsansvarig stödjande medlemmar forumet10. Annonsörsansvarig forumetVi söker SÄRSKILT en Kassör, då Wiking vår nuvarande kassör slutar (efter ett fantastiskt fint arbete inom SG). Men även andra roller skall tillsättas exempelvis Medlemsansvarig för stödjande medlemmar samt en Annonsörsansvarig.Skicka din ansökan snarast då valberedningen jobbar löpande med sitt uppdrag. Ändrat 3 december 2013 av Maglofster Citera
Maglofster Postat 3 december 2013 Författare Postat 3 december 2013 Har fått in ansökningar. Men fortsätt skicka in! Vi söker SÄRSKILT en Kassör! Citera
hagbard Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Många bump? Kanske hittar du en kandidat i dom som gillat ditt inlägg?Vad jag kan se finns det några riktigt fina kandidater där... Citera
Maglofster Postat 11 december 2013 Författare Postat 11 december 2013 Många bump eftersom jag vill att så många som möjligt skall se denna inbjudan. Tråkigt om någon som vill vara med och engagera sig missar detta. Citera
hagbard Postat 12 december 2013 Postat 12 december 2013 Många bump eftersom jag vill att så många som möjligt skall se denna inbjudan. Tråkigt om någon som vill vara med och engagera sig missar detta.Jo jag förstår..vart bara förvånad att ingen nappat...Jag kanske kan bli moderator? Citera
DaTrucka Postat 16 december 2013 Postat 16 december 2013 Jo jag förstår..vart bara förvånad att ingen nappat...Jag kanske kan bli moderator? Om du läser första inlägget igen så står där att man ska skicka in sin ansökan via PM till Maglofster. Citera
PeterG Postat 29 december 2013 Postat 29 december 2013 Hur gick det,fick ni ihop alla ni behövde till föreningen?Mvh PeterG Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.