MagnusJ Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Jag letar efter uv-c till mitt 80liters.Finns de enbart sådana som kopplas till pumpar? Drömmen hade ju varit att ha ett filter som var nersänkbart och kunde försörja sig själv med vattnet så att säga, om ni förstår vad jag menar.Finns detta?Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citera
EmilPersson1983 Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 http://www.akvariumbutiken.se/filter_pumpar_4/innerfilter_12/unifilter_1000_uv_50-1000l_h_1847.htmlTror de kan vara en sån du är ute efter.MVH Emil Citera
MagnusJ Postat 4 december 2013 Författare Postat 4 december 2013 Tack Emil!Jag provar med denna! ☺Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Citera
stigigemla Postat 4 december 2013 Postat 4 december 2013 Men UV:t är ju alldeles för klent för den cirkulationen i saltvatten. Klarar möjligtvis att motverka alger i sötvatten. Citera
MagnusJ Postat 4 december 2013 Författare Postat 4 december 2013 Men UV:t är ju alldeles för klent för den cirkulationen i saltvatten. Klarar möjligtvis att motverka alger i sötvatten.Det var synd. Har du något förslag?Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.