Postat 4 december 201311 år Jag letar efter uv-c till mitt 80liters.Finns de enbart sådana som kopplas till pumpar? Drömmen hade ju varit att ha ett filter som var nersänkbart och kunde försörja sig själv med vattnet så att säga, om ni förstår vad jag menar.Finns detta?Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Postat 4 december 201311 år http://www.akvariumbutiken.se/filter_pumpar_4/innerfilter_12/unifilter_1000_uv_50-1000l_h_1847.htmlTror de kan vara en sån du är ute efter.MVH Emil
Postat 4 december 201311 år Författare Tack Emil!Jag provar med denna! ☺Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Postat 4 december 201311 år Men UV:t är ju alldeles för klent för den cirkulationen i saltvatten. Klarar möjligtvis att motverka alger i sötvatten.
Postat 4 december 201311 år Författare Men UV:t är ju alldeles för klent för den cirkulationen i saltvatten. Klarar möjligtvis att motverka alger i sötvatten.Det var synd. Har du något förslag?Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.