odel68 Postat 27 augusti 2016 Författare Postat 27 augusti 2016 Semester slut 80 l vbyte idag ser bra ut tycker jag,Ssc har börjat bli härligt grön igen ökat Jod dosen lite Trevlig helg allihopa mvh Ola 3 Citera
Tribiani Postat 27 augusti 2016 Postat 27 augusti 2016 Så fint så :). Blev det något inköp idag? 1 Citera
odel68 Postat 27 augusti 2016 Författare Postat 27 augusti 2016 Tack Daniel jag var inte iväg idag toarenoveringen tar det mesta av min tid nu tyvärr,och jag hade ju bjudit med bästa vännen på turnén men vi får ut på en sväng snart mvh Ola 1 Citera
odel68 Postat 28 augusti 2016 Författare Postat 28 augusti 2016 Tack Björn hur går det med ditt kar? Hoppas knapparna trivs mvh Ola Citera
Strikt Postat 29 augusti 2016 Postat 29 augusti 2016 Tack Björn hur går det med ditt kar? Hoppas knapparna trivs mvh Ola Karet rullar på, inte några ändringar på länge. Knapparna ser jättefina ut, tack för dem 1 Citera
odel68 Postat 16 september 2016 Författare Postat 16 september 2016 Karet lite efter pga toarenoveringen men det mesta såg ok ut enl tritotontestet Al/Cu lite högt även Nitrat upptäckte jag med det ny inköpta testet, kört detox 3 dagar mot metallerna 80 l vbyte på menyn i morgon trevlig helg allihopa mvh Ola 1 Citera
odel68 Postat 22 september 2016 Författare Postat 22 september 2016 Kört Detox kur klart inte kört alu baserad remower på ett tag blir ett test till om ngr veckor nitrat ligger högt. Derasan växer på bra också ha en trevlig kväll mvh Ola 4 Citera
odel68 Postat 29 september 2016 Författare Postat 29 september 2016 Pissevär ude lika bra pyssla med karet nitrat högt ännu men sjunker sakta. Japonicusen har ngr prickar under huden såg jag idag men är pigg/alert och konstant hungrig. Catalaphyllian breder ut sig bra, sköt om er nu mvh Ola 3 Citera
odel68 Postat 22 oktober 2016 Författare Postat 22 oktober 2016 Tuffar på i karet ngr acro som inte trivs riktigt bra just nu,men så är det alltid ngt som händer trevlig helg mvh Ola 3 Citera
odel68 Postat 28 december 2016 Författare Postat 28 december 2016 Haft lite strul med det mesta i karet börjar hämta hem stabila värden igen, en hel del korallförluster men bara att komma igen synd för korallerna bara sköt om er mvh Ola 1 Citera
Strikt Postat 30 december 2016 Postat 30 december 2016 Inte kul när det är motvind, kämpa på Ola! 1 Citera
_Manne_ Postat 30 december 2016 Postat 30 december 2016 Har varit i den trenden en längre tid.. gäller att ha gnistan vid liv..Med vänlig hälsning, Manne 1 Citera
odel68 Postat 30 december 2016 Författare Postat 30 december 2016 3 timmar sedan, Strikt sa: Inte kul när det är motvind, kämpa på Ola! 2 timmar sedan, _Manne_ sa: Har varit i den trenden en längre tid.. gäller att ha gnistan vid liv.. Med vänlig hälsning, Manne Tack grabbar har varit en renovering av toan, och en längre sjukdom på sambon som tagit mycket tid. Fattar inte riktigt vad som hände här tror nollat nitrat var en orsak jod en annan det var jättelågt enligt Triton trots samma dosering som jag alltid legat på,men nu börjar förbrukningen av balling öka är ju ett gott tecken ivf. Hoppas du också kommer tbaks Manne ditt kar var riktigt nice och en inspirationskälla mvh Ola Citera
odel68 Postat 7 januari 2017 Författare Postat 7 januari 2017 Kh förbrukning ökar mer och mer ett gott tecken legat stabilt med de andra värden ett tag nu också färger börjar komma sakta tillbaka också,acron som jag trodde skulle lämna in repar sig sakta.Nya skummaren drar nog sitt strå till stacken också, är ingen skada på Japonicusen det är smuts på glaset mvh Ola 2 Citera
odel68 Postat 8 januari 2017 Författare Postat 8 januari 2017 Tack Björn börja gå åt rätt håll blev xtra glad då jag upptäckte sscn från dig har klarat sig mvh Ola Citera
odel68 Postat 17 januari 2017 Författare Postat 17 januari 2017 Tuffar på åt rätt håll en del koraller är sådär men det mesta börjar komma igång,kh förbrukning ökar sakta för varje dag, nya skummaren levererar verkligen bra också tycker jag,trevlig kväll på er alla.. 3 Citera
odel68 Postat 17 januari 2017 Författare Postat 17 januari 2017 Tack Mats börjar rätta till sig nu har varit ngr sega månader inte helt hemma ännu är försiktig nu med allt nu ska nog bli bra till slut mvh Ola Citera
Ouscazz Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Försiktighet och återhållsamhet brukar belöna sig i den här hobbyn. Men det är jobbigt.. Skickat från en iPhone med Tapatalk 1 Citera
odel68 Postat 26 januari 2017 Författare Postat 26 januari 2017 Håller sig ganska stabilt det mesta i karet nu med de tester jag tar,bara jod som går åt snabbt doserar rek dos/ibland lite mer varje dag,men ändå är det lågt nya skummaren jobbar på bra tycker jag mvh Ola 2 Citera
odel68 Postat 26 januari 2017 Författare Postat 26 januari 2017 Tack Daniel den höll på att stryka med den också men sakta kommer den tillbaka mvh Ola Citera
Tribiani Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 Vad skönt att några klarade sig och att de är på återväxt. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.