Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Ja fast man får ju vara med ändå som du säger där står ju doserings anv,men som du säger kan gå för snabbt ner om man inte är med ell överdoserar, blev det annat intr i dag på Skånerundan mvh Ola.;)

Postat

Jag kör Järnbaserad och får ner värdet till 0,03 med det. Jag har mätt värdet en timma efter matning och även andra tidpunkter men aldrig mätt högre värde. Jag har provat aluremover förr men tyckte det var för ryckigt hoppigt och ett mättande för att se när det var mättat.

Postat

Så här visar testet efter morgonmatningen,mindre än ett dygns mellanrum får vara med så att det inte sjunker för snabbt som Manne skriverpost-6689-14468933400451_thumb.jpg

Fått prel levdatum nu på Psrampen :nöjd:20/5 är det lovat mvh Ola.

Postat

Blev lite orolig när du skrev om det sjönk för snabbt,mäter var dag rycker upp removern direkt vid behov är försiktig med nopox också mvh Ola..

Postat

Nu förstår jag varför clownerna varit oroliga/agressiva sista dagarnapost-6689-14468933423527_thumb.jpg

Tycker detta val av viloplats,var lite roligtpost-6689-14468933423772_thumb.jpg

Cyano börjar visa sin fula nuna igen,annars går det bra här blir att testa KZ cyanoclean som Ken tipsa om mvh Ola..

post-6689-14468933423271_thumb.jpg

Postat

Har tyvärr läst på guiden att det oftast blir fiskmat, men man fick vara king en liten stund Manne;).Tack för sakerna du la i förrådet Daniel såg bra ut ju kör på din linje hoppas det blir ngt av rommen:skrattar: har ingen större förhoppning men det var skoj mvh Ola.

Postat
Hur ser den ut när korallen är "indragen" ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har för mig att Atlas var stor och hans var jättegrön också svårt att förklara hopdragen provar med bildpost-6689-14468933432519_thumb.jpg

post-6689-14468933432719_thumb.jpg

Postat

Googla på hydnopora rigida , bara se o jämnför.. Jag kan inte se det på bilderna om det är en sådan.. Bara en gissning.. Känns dock inte helt rätt..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Postat

Får inte till bättre bild med mobilen nu,har för mig att Atlas sa att du inte sett en så grön innan som hans var,tack så länge mvh Ola.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...