Nille83 Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Den är väldigt skygg. Kroppen är stor som en enkrona. Kroppen är brun/vit och klon ser ni själva.Någon som har en blekaste? Det är inget jag köpt. Är det något jag ska försöka ta död på? Citera
Atlas Postat 31 december 2013 Postat 31 december 2013 Försök att lura att den med lite mat o ta en bättre bild. Tycker inte du ska döda den alls. Säkert alltid någon som vill ha va det nu är vare sej den är ond eller god. Citera
Atlas Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Vet inte vad det är för krabba,men cool va den. Har du vägarna förbi sölvesborg så tar jag den gärna om inte du vill ha den Citera
Strikt Postat 2 januari 2014 Postat 2 januari 2014 Påminner om en jag har i mitt kar, fast den har lite ljusare brun färg på skölden och vita klor. Min är huvudmisstänkt för att ha slaktat en ricordea men jag har inte lyckats få upp den än... Tyvärr har jag bara en risig bild. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.