Daniel Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 hej!jag är lite sugen att skaffa en anemon och ett par clowner. Lite frågor innan jag ger mig i något sånt.. jag har hört allt möjligt, anemoner som fastnar i pumpar och förpestar hela karet, anemoner som käkar upp fiskar, anemoner som dör bara av sig själva..kan någon ge mig en liten introduktion till anemonvärlden? vilken typ skulle anpassa sig bäst till två små ocellaris, vilka risker som finns osv..tack i förskott Citera
Vitamin Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Till att börja med så är det inte alls säkert att dina ocellaris går till anemonen överhuvudtaget. Sen behövs lite info om hur stort akvarium du har, skummare,hur länge det varit igång mm... Citera
Dimorb Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Sök på forumet och du finner en hel del info om varför det kanske är bäst att avstå ifrån anemoner. Citera
aerie Postat 6 september 2005 Postat 6 september 2005 Här finns tillräckligt med länkar till info för de flesta:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=5183 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.