Kenneth J Postat 12 januari 2014 Postat 12 januari 2014 Hej på er.Jag kollade upp en mjuk korall jag har Sinularia Sp.05 det stod att det är utdöd i vilt tillstånd.Någon som vet om det odlas och sätts ut något av koraller som är utdöda i vilt tillstånd./Kenneth Citera
stigigemla Postat 12 januari 2014 Postat 12 januari 2014 Nej det är nästan omöjligt då det finns risk att de för med sig bakterier och virus från koraller samlade i andra delar av världen.Men man odlar och sätter ut koraller i närområdet i flera olika länder. Citera
Lasse Postat 12 januari 2014 Postat 12 januari 2014 Den liknar mycket den jag har - grön under blålyse - mer gul - gul/vit under fullt lyseMVH Lasse Citera
Kenneth J Postat 13 januari 2014 Författare Postat 13 januari 2014 Min är neongrön och jäkligt fin växer fint också :-) Citera
Septimius Postat 11 mars 2014 Postat 11 mars 2014 Jag har också en sådan som jag klippte ner jäms med roten, men nu har den kommit tillbaks, verkar grymt tålig. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.