Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

fick med drygt 2 meter slang extra vit,röd,blå men jag kan inte byta till en längre variant? får inte bort den lilla slang stump som satt på osmosen någon som vet hur man gör?

Postat

Nu gick det fort.

Jag kanske skulle varit tydligare.

Jag menade precis som ovan att hålla i (trycka in) bussningen med ena handen och dra ut slangen med andra.

För mig fungerade det så iallafall. Det tog mig dock ett bra tag att förstå det. Jag har också dragit av en slang innan jag fattade att det inte var något mer komplicerat.

Postat

Annars kan du ta en skruv i lämplig storlek och skruva fast i slangbiten och använda den för att trycka och dra. Det brukar ju vara ganska hård plast i dessa slangar så det borde gå.

Postat

jag lyckades till slut men bussningarna ser ju inte allt för trevliga ut efter allt våld men den ser ut att funka iaf, läcker bara i kranen (ingen tejp) :) så nu är vatten tillverkningen i full gång

Postat

Osmosen är full med vatten efter man använt den, hur tömmer man den på vatten eller spelar det ingen roll att det är massor av vatten i den när den inte används?

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...