petrol Postat 7 september 2005 Dela Postat 7 september 2005 Funderar på hur skadligt det kan vara för invånarna..Kl 01:30 vaknade frugan och märkte att det osade "elektronik" i huset.Såg att räkorna levde, men såg inga fiskar (låg och sov antagligen).Ska flexa ut från jobbet tidigare i dag för att köpa aktivtkol för att rena vattnet.Hur "illa" tror ni att det är egentligen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 7 september 2005 Dela Postat 7 september 2005 det är troligen bara potentiometern (volymkontrollen) som brunnit om det är en sander,det har sannolikt inte påverkat någonting i karet.Så jag tror inte du behöver oroa dej! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vitamin Postat 7 september 2005 Dela Postat 7 september 2005 Behöver du en ozonisator så länge, så har jag en Sander 50/ml du kan låna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 7 september 2005 Författare Dela Postat 7 september 2005 det är troligen bara potentiometern (volymkontrollen) som brunnit om det är en sander,det har sannolikt inte påverkat någonting i karet.Så jag tror inte du behöver oroa dej!Ja så är det nog. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Stefan molin Postat 7 september 2005 Dela Postat 7 september 2005 Hej, kolla röret så det inte är fukt i den,kolla även staven så att den inte har gått sönder,då blir det kortslutning.Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 7 september 2005 Författare Dela Postat 7 september 2005 Hej, kolla röret så det inte är fukt i den,kolla även staven så att den inte har gått sönder,då blir det kortslutning.Mvh StefanOK, ska kolla det på min nästa. Denna är bara skrot. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 7 september 2005 Dela Postat 7 september 2005 det där såg lite värre ut än potten, kortis i röret(spricka) och en nersmält trafo är nog en hyfsat kvalificerad diagnos.Sanders nya ozon bygger på en helt annan teknik,så där slipper man såna här problem! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 7 september 2005 Författare Dela Postat 7 september 2005 Tror ni det är någon fara med karet? Att röken följde med till skummaren? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 8 september 2005 Författare Dela Postat 8 september 2005 Det verkar som att allt klarat sig utan problem. Tack för hjälpen!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 Det var som attans! Men Petter... den jag sålde till dig var väl beige färgad... och på 100mg eller? Hur länge hade du den i drift? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 Jonas, Du sålde en sån till mig, fast du kanske hade två? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 Jonas, Du sålde en sån till mig, fast du kanske hade två?Ha ha... nä både jag och Petter blandade tydligen ihop det lite.. .ha ha! (Petter var nämligen också spekulant...)Klubbsson, hur funkar den jag sålde till dig? Hoppas bättre än Petters Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 13 oktober 2006 Författare Dela Postat 13 oktober 2006 Undras vem jag köpte min av.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 14 oktober 2006 Dela Postat 14 oktober 2006 Ähum.... jag använder den inte.... men den funkade då jag provkörde den.... men den kommer att användas, hoppas jag..... För jag har köpt en redoxmätare till d. Det kommer att bli en flytt plus en uppgradering om ett par veckor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.