Gå till innehåll

Handla led på nätet?


slarvid

Rekommenderade inlägg

Ni som handlat ledramper på nätet. Tänker i första hand på maxspect razor nano. Funkar det med kontakter och volt och sånt? Kollat ebay och lite butiker. De ligger på typ 2000inkl frakt. Tull? Vart har ni köpt era ramper ni som har? Nått man bör tänka på?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Avancerade saker som belysning kan det bog vara värt att köpa av en svensk åf som folk säger - ofta skiljer det inte så mycket mellan tex tyskland och sverige.

Srn betalar kag nog hellre 25% moms till landet där jah bor än 19% till tyskarna...

Undantaget fär min del är nog Fish Street som är såpass billigt stt det är värt det av den anledningen (plus att momsen blir svensk ändå). Men ljus skulle jag inte ta av dem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dyra saker skulle jag ej köpa utomlands. Från usa kan du få både med EU kontakt och 110V kontakt. Gäller bara att läsa vad som säljes. MEn vid garanti ärenden så fungerar garantin med den skillnaden att man själv får strula. Så av den enkla anledningen skulle jag köpt det av en svensk ÅF mycket smidigare om sakerna skulle gå sönder. Finns få säljare som löser garanti ärendena utanför landets gränser. FS brukar göra det men frakten tickar fort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...