krille 55 Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Jag får en massa reklam på guidens sida. Vissa ord i texter blir blåa och om jag sätter muspeken på ordet kommer det upp en annons. Är det nåt ni som ni som har hand om sidan godkänt eller har jag fått in nåt skit i min dator Citera
Mr_Ewing Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Du har förmodligen installerat någon plugin på din webbläsare. Citera
odel68 Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Finns ngt på nätet som heter adblock kolla det gratis att ladda ner mvh Odel Citera
krille 55 Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Har inte installerat nåt medvetet i alla fall. Jag är inte så bra på datorer så jag hatar sånt här Citera
jacs Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Är de understrukna med typ två rader som påminner om de man ser på wiki sidor? Iofs har jag bara dessa på wiki men kanske har du fått in någon add i din webbläsare som du behöver avinstallera. Prova annars att ladda ned avast men håll dig till gratis versionen och låt den söka igenom datorn eller om du har något annat antivirus. Citera
jacs Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Vissa jäkla prg vill att man installerar typ ask toolbar och annan skit by default vid uppgradering av deras prg. Citera
Ted-m Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Jag hade samma sak och fick bort det här är min guide hur jag fixa det. Gå till Verktyg i internet fliken och sedan tilllägg. Där borde det finnas tilllägg kom inte ihåg vad det heter dock tog jag bort det och det blev fixat. Citera
Maglofster Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Jag får en massa reklam på guidens sida. Vissa ord i texter blir blåa och om jag sätter muspeken på ordet kommer det upp en annons. Är det nåt ni som ni som har hand om sidan godkänt eller har jag fått in nåt skit i min datorInget vi pysslar med. Skit i datorn tyvärr. Citera
krille 55 Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Trodde inte det heller maglofster. Men jag tänkte att det va säkrast att fråga Citera
Maglofster Postat 26 januari 2014 Postat 26 januari 2014 Ja, fråga kan man alltid! Edit: tips på hur man kan åtgärda:http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/eBasgnkdWds%5B1-25-false%5D Citera
krille 55 Postat 26 januari 2014 Författare Postat 26 januari 2014 Jag får kolla om jag klarar ut det. Tack Ted-m Citera
nike83 Postat 27 januari 2014 Postat 27 januari 2014 jag hade detta förut. det visade sig vara ett "plug-in" för att kunna se streamd sport på nätet som gjorde att jag fick en massa reklam. det försvann efter jag tog bort plug-in:et! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.