Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jag får en massa reklam på guidens sida. Vissa ord i texter blir blåa och om jag sätter muspeken på ordet kommer det upp en annons. Är det nåt ni som ni som har hand om sidan godkänt eller har jag fått in nåt skit i min dator

Postat

Är de understrukna med typ två rader som påminner om de man ser på wiki sidor? Iofs har jag bara dessa på wiki men kanske har du fått in någon add i din webbläsare som du behöver avinstallera. Prova annars att ladda ned avast men håll dig till gratis versionen och låt den söka igenom datorn eller om du har något annat antivirus.

Postat

Jag hade samma sak och fick bort det här är min guide hur jag fixa det. Gå till Verktyg i internet fliken och sedan tilllägg. Där borde det finnas tilllägg kom inte ihåg vad det heter dock tog jag bort det och det blev fixat.

Postat
Jag får en massa reklam på guidens sida. Vissa ord i texter blir blåa och om jag sätter muspeken på ordet kommer det upp en annons. Är det nåt ni som ni som har hand om sidan godkänt eller har jag fått in nåt skit i min dator

Inget vi pysslar med. Skit i datorn tyvärr.

Postat

jag hade detta förut. det visade sig vara ett "plug-in" för att kunna se streamd sport på nätet som gjorde att jag fick en massa reklam. det försvann efter jag tog bort plug-in:et!

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...