Maglofster Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Tänkte slippa köpa större bitar och slå sönder. Någon som har tips var jag kan hitta lite mindre bitar. Typ 5x5 cm eller liknande? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Köp en stor död Ls, sen såga den med bågfil så slipper du så mycket spill och du får dem i den storlek du vill ha:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Afrodite Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 orde finnas på Akvarielagret. Dom har massor av Död levande sten i lådorna mot golvet. Bara o leta bland bottenskrapet så borde mindre bitar finnas där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 orde finnas på Akvarielagret. Dom har massor av Död levande sten i lådorna mot golvet. Bara o leta bland bottenskrapet så borde mindre bitar finnas där.Är inte det hålsten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Afrodite Postat 29 januari 2014 Dela Postat 29 januari 2014 Jag frågade specifikt sist jag var där efter död levande sten och då hade dom både Död LS och Hålsten. Ligger lite blandat, man får känna på dom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.