Gå till innehåll

Aqua Medic Tank union 25mm


mogrehn

Rekommenderade inlägg

vet att biltema har vita. men dessa va ju andå AM som gjort dom så dom är ju till för akvarium sen får man med gummipackningarna med. finns på lite olika sidor billigaste ja hittade är 2,89 euro och finns i storlekarna 25-32-40mm ska ändå ha hem en ny axel till skummarpumpen så beställer väll en av varge och känner på dom. hade ju vart guld om dom gick limma me tangit.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nu hitta jag lite info när jag la beställning, Tank union from ABS for the connection of aquariums to PCV hard pipes for glued connections with the pipe. men står inget om lim eller så men efter som det går åt 4 st 25mm och 4 st 32mm och 2 40mm till mitt stora kar så tjänar ja ju in 60 kr genomföringen inte snål men hoppas kunna köpa in massa roliga fraggar på träffen i mars på sjöfartsmuseet. (för dom som inte vet så hälde min dotter på 2år i ett kilo bio calcium i mitt fraggkar allt tyna bort ). Med vänlig hälsning mogrehn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...