Gå till innehåll

el-hjälp med Ebay-köpt magus nac


slarvid

Rekommenderade inlägg

Ja det kan man undra...den fungerar möjligtvis, tror två av de tre platta är våra "brun och blå" och den tredje är jord. Så du sätter adaptern du fick med över "brun och blå", men att veta vilka det är går ju inte, och det kommer varken se snyggt ut eller va/kännas speciellt säkert

Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köper mina här i Lund i en helt vanlig elbutik. Fish-street skickar med eu adaptern som standard till ordrar inom eu. Det är den enda dom har . Dom e snälla som ens gör det . För det är ju om man tänker efter inte deras problem om det är rätt kontakt i detta landet eller inte. Så det får man snällt köpa själv :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår att man vill spara in, men gör 100%, för detta skulle inte jag våga leka med.

Fråga fishstreet om rätt adapter, och se till att om det finns jord att använda det...

mailade dom igår, fick svar i natt. De brukar skicka med en vit adapter men verkar glömt det. Jag har mailat foton, så de ska skicka rätt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...